منابع رسمی اعلام کردند؛ جسد آخرین سرنشین بالگرد سقوط کرده شرکت نفت خزر پس از 10 ماه روی آب آمد...

آخرین جسد از سرنشینان بالگرد سقوط کرده در سواحل بهشهر, پیدا شد

 

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) مدیر عملیات پشتیبانی سکوی نفتی ایران امیر کبیر گفت: پیدا شدن جسد آخرین سرنشین حادثه سقوط بالگرد شرکت نفت خزر پس از گذشت ۱۰ ماه معجزه خداوند بود.

 

 

یک فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه که در اختیار مأموریت‌های شرکت نفت خزر بود و ساعت ۴:۳۰ صبح ۷ آذر ۹۵ برای امدادرسانی به علی مرداسی از کارکنان شرکت نفت خزر که دچار عارضه قلبی شده بود به سکوی امیرکبیر اعزام شد، پس از سوار کردن بیمار و پس از ۲۰ ثانیه پرواز، به سمت ساحل در حرکت بود که در ۲۰ کیلومتری بندر امیرآباد در دریا سقوط کرد.

 

مدیر عملیات سکوی نفتی امیر کبیر گفت: جسد ۴۸ ساله و اهل ایذه خوزستان که از کارکنان شرکت نفت خزر در سکوی نیمه شناور نفتی دریای بهشهر بود و در حادثه سقوط بالگرد در آذر سال گذشته جان باخت؛ پیدا شده  است.

 

وی افزود: عملیات جست و جو توسط بهترین غواصان ۲ مرحله در سال گذشته و ۲ بار در سال جاری انجام شد اما جسد “علی مرداسی” پیدا نشد که بالاخره ساعت ۹ صبح روز ۱۸ شهریور سال جاری مصادف با عید غدیر خم جسد “علی مرداسی” روی آب به حالت شناور درآمد و توسط صیادان بهشهری از آب گرفته شد و سریعا به پاسگاه نیروی انتظامی امیرآباد اعلام شد و به بندرامیرآباد انتقال پیدا کرد که در شناسایی اولیه جسد شناسایی نشد و سپس به پزشکی قانونی انتقال یافت.

 

 

 

 

 

 

 

رکنا