در آخرین روز ثبت نام کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه شرق مازندران چهره هایی جدیدی ثبت نام کردند و از برنامه های خود در جمع خبرنگاران سخن گفتند.

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس در هفتمین و آخرین روز  از نام نویسی کاندیدای انتخابات مجلس در شرق مازندران,  ولی ا… حسنی خورشیدی اولین کاندیدی بو که به ساختمان فرمانداری بهشهر رفت  و پس از اتمام مراحل نام نویسی در جمع خبرنگاران گفت:۱۷ سال سپاهی بودم  و در سوابق اجرایی ام  مدیر بیمه بازنشستگی سپاه ،مدیر کل حراست شرکت پست کشور ،مدیر کل پست گلستان و مدیر کل منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات ایران از مجموعه وزارت ارتباطات را برعهده داشتم .

 

 پیروزی یک جریان سیاسی اگر نتواند رضایت مردم را جلب کند فایده ای ندارد.

hasani 

وی با بیان اینکه این آخرین باری است که در  حوزه انتخابیه شرق مازندران نام نویسی میکنم  افزود:  اما از صحنه  سیاست کنار نمی روم و  تا آخر عمر در خدمت مردم  هستم.

حسنی خورشیدی  ادامه داد: هدفم از شرکت در  انتخابات  مجلس دهم خدمت کردن است.

 

 مدیر کل  سابق منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات ایران  اظهار داشت:  عضو هیچ حزبی نیستم اما گرایش سیاسی  و پیشینه ام از طیف اصلاح طلبان و در چارچوب  کلی این طیف است.

 

وی یاد آور شد: در این برهه نگاهم در فهم و رفتارو عمل فراتر از بحث تعلقات سیاسی و جناحی است و به  فراجناحی عمل کردن ایمان دارم   همانطور که جامعه امروز  به نگاه و تعلق فراجناحی نیاز دارد .

 

حسنی  عنوان کرد:برنامه  جد ی  من  ادامه و تکمیل طرحها و پروژه ها ی ناقص است  و در تدوین ، تعریف ، اجرا و پیگیری برنامه ها نگاهم تخصصی  است و بر باور منابع  و سرمایه انسانی و استفاده از تجارب و نگاههای تجربی این منطقه می باشد.

 

وی تاکید کرد: سیاست و همه برداشتها و فهم های اجتماعی باید در خدمت مردم و رفاه و امنیت آنان باشد پیروزی یک جریان سیاسی اگر نتواند رضایت مردم را جلب کند فایده ای ندارد .

 

حسنی خورشیدی گفت:سرمایه گذاران  فرصت هستند  و باید  به صورت  نظام مند و برنامه  محور از سرمایه گذران تجلیل کرد  .

 

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدطاهر یعقوبی نیز با حضور در فرمانداری بهشهر برای ثبت نام در انتخابات مجلس شواری اسلامی اقدام کردند.

 

yaghobi

درهنگام ثبت نام ایشان جمعی از آیات عظام ومدرسین حوزه علمیه أساتید دانشگاه و معتمدین شرق استان حضور از جمله :آیت الله محمد على صادقی گلوردی ،حاج اقا بنی کاظمی فرمانده اسبق سپاه بهشهر ، دکتر عبدالهاشم یعقوبی معاون سابق دادستان تهران و حقوقدان برجسته کشورى ، مهندس جعفری شهردار سابق بهشهر،حاج تقى هاشم زاده رییس اسبق آموزش پرورش  بهشهر ، رضا هاشم زاده  رییس سابق آموزش پرورش نکا، مهندس عبدالملکی از چهارقلعه عبدالملکى و جمعى از اساتید حوزه و دانشگاه و سیاسیون از بهشهر و نکا نیز حضور داشتند.

 

 دکتر محمد طاهر یعقوبی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران انتخابات را قدرت مردم در عرصه نظام عنوان کرد و گفت:مردم با حضور خود در پای صندوق های رای  و انتخاب کاندیدای اصلح، قدرت خود را به نمایش و اعلام خواهند داشت که در قانون گذاری نظارت دارند.

 

دکتر یعقوبى با بیان اینکه با مشورت بزرگان و اهل خرد پای در عرصه انتخابات گذاشت گفت:آمدم تا از اندوخته خود از محل دانشگاه و حوزه و شناخت آسیب های منطقه در حد توان خود از کاستی ها بکاهم

وی گفت:مردم از زمان انقلاب تا بحال به وظایف خود به خوبی جامه عمل پوشیده و اینک نوبت مسئولینی است که با تمام توان به میدان آمده و مشکلات مردم را با رای و نظر صاحبان اندیشه، حل کنند.

یعقوبی گلوردی پروژه های بزرگ را در منطقه شرق مازندران فقط در حد نوشتاری خواند و گفت: کجایند پروژه هایی که فقط نامشان در سر زبانهاست ؟

 

 

دکتر اسماعیل پور: من نماینده مردم  فقیر ،مستضعف و بیکار درد مند  هستم.

esmaeelpoor
احمد اسماعیل پور پزشک عمومی دومین  فردی بود که برای نام نویسی به فرمانداری بهشهر مراجعه کرد وی  می گوید: انتخابات مجلس با رویکرد بازتوزیع قدرت در ساختار جامعه برگزار می شود .

 

وی ادامه داد: باور  من  مبانی اعتقادی و دینی  و آرمانهای انقلاب ، منافع ملی و  منافع مردم است. من نماینده مردم  فقیر ،مستضعف ،بیچاره، بدبخت  و بیکاردرد مند هستم. 

 

آنهایی که  نمی توانند حرفهایی را که باید، بزنند .بنابر این  سخنگو و تریبون  کسانی هستم که فراموش شدند و  در حوزه های مختلف کنار گذاشته شدند .

 

  اسماعیل پور ۴۸ ساله که در گذشته معاون  مدیر کل بهزیستی مازندران بود تصریح کرد: به طور رسمی و ارگانیک با هیچ حزب سازمان دسته و جامعه ای ارتباط تشکیلاتی نداشتم و تفکر سیاسی ام  خط امامی و منصوب به اصلاح طلبان است.

 

 وی یاد آور شد:حقوق شهروندی افراد باید احیا شود و با تهجر ،فریب ، فرصت طلبی و اشرافی گری به طور جدی مبارزه شود و من  با این داشته و اندوخته درونی وارد فضای انتخاباتی  شدم.

 

 اسماعیل پور مجلس  را جای ریل گذاری ،قانون گذاری و نظارت دانست و اعلام کرد:  کار اصلی نماینده  پیگیری مطالبات قانونی و حقوقی مردم است  ونماینده باید  صدای فریاد نهفته مردم باشد.

 

  این پزشک عمومی که اصالتا متولد محله زیروان بهشهر  است خاطر نشان ساخت:مسئولان ما بیشتر از اینکه گوش  باشند فقط زبان بودند باید برای شنیدن خودمان را آماده کنیم جامعه حرف دارد صداها باید  شنیده شود و ارتباط نماینده با مردم ارتباطی  مستمر و مداو م باشد.

 

 

gholipoor
مهندس قلی پور: باید جهانی فکر کنیم و منطقه ای عمل کنیم  

در ادامه هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای نام نویسی در انتخابات مجلس دهم احمد رضا قلی پور به فرمانداری بهشهر مراجعه کرد  و  پس از نام نویسی در جمع خبرنگاران گفت:جامعه ما دچار مشکلاتی است که نیاز به درمانگرهای توانمند دارد درمانگرانی  که دانش محور و صاحب مهارت و تجربه های گرانبها باشند.

 

مهندس احمدرضا قلی پور رئیس هیئت موسس دانشگاه علمی کاربردی واحد بهشهر  با اشاره به اینکه  مشکلات اساسی جامعه ما مشکلات اقتصادی و  معیشتی است.افزود:سونامی بیکاری در راه است  باید نهضت کار آفرینی فراگیر  ایجاد کنیم این نهضت باید  سونامی کار آفرینی را در مقابل  سونامی بیکاری  ایجاد کند.

 

 وی ادامه داد:  مدیر اقتصادی و کار آفرین با سه دهه تجربه در  مدیریت های بزرگ  هستم  که به عنوان کارآفرین و استراتژیست کارآفرین وارد عرصه انتخابات شدم  و تنها کار افرین کاندیدا در استان هستم .

 

  مهندس قلی پور برنامه های خود را در چهار محور بیان کرد و اظهار داشت: چهار راهبرد و استراتژ ی برای شرق  مازندران در نظر گرفتم که از جمله آن  استراتژی توسعه و کشاورزی بهره ور ، تجاری سازی  منطقه ، گردشگری  و استراتژی فناوری دیجیتال و توسعه است  .

این  کار آفرین  با اشاره به اینکه می خواهم گفتمان اعتدال ، وحدت و مشارکت  همگانی را محقق کنم گفت:من پرچمدار گفتمان اعتدال از سالیان دور هستم و دانشگاه علمی کاربردی که موسس آن  می باشم  را بر اساس تئوری اعتدال تعریف  کردم .

 

وی همگرایی را اولویت منطقه خواند و عنوان کرد:باید جهانی فکر کنیم و منطقه ای عمل کنیم  . اگر چنین برنامه ای را اجرا کنیم بسیار پیش خواهیم رفت این امکان پذیر نیست مگر یک استراتژیست  کارآفرین را  در راس امور قرار دهیم  در غیر اینصورت راه نجاتی نیست و  با شعارهای سیاسی نمیشود راه به جایی برد.

 

 مهندس قلی پور ابراز داشت: باید نهضت کار آفرینی را  در چهار راهبرد و با تکیه بر ۳ گروه مهم  مدیران، دانشگاهیان و کار آفرینان  ایجاد کرد که در آن کار آفرینان رهبران اقتصادی و  جلو دار باشند  و مدیران پشتیبان و دانشگاهیان با آنان همکاری داشته باشند .

 

   کار آفرین شرق مازندران  با بیان اینکه باید سیستم رضایتنمد تولید کنیم  تاکید کرد:یکی  از کارها  باید  مردمی کردن دستگاهای دولتی باشد. مردم با فساد و کم کاری مخالفند  و به خدمت صادقانه علاقمند هستند که در این زمینه  دستگاههای ما باید رضایت تولید کنند.

 

مهندس قلی پور  در خاتمه با بیان اینکه در پی اصلاح وارتقاء سیستم مدیریت هستم خاطر نشان ساخت: عملگرا هستم  و هرگز  دیدگاههای سیاسی خودرا در فعالیت های کاری دخالت ندادم به همین دلیل معتقد هستم مسائل مردم سیاسی نیست  .معیشتی ، اقتصادی و فرهنگی است که متخصصان و صاحبنظران مربوطه باید آن را حل کنند.

گزارش و عکس: سکینه نوری