سردار حاجی زاده با اشاره به آزمایش موشکی در منطقه کیاسر بهشهر اظهار داشت: آزمایش این موشک که با همت، عزم، اراده و زحمت 20 روزه مردم به نتیجه رسید به مسؤولان کشور درس می‌دهد...

آزمایش موشکی در یکی از روستاهای بهشهر

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) سردار امیرعلی‌ حاجی‌زاده فرمانده هوافضا سپاه, در مراسم یادواره شهدای منطقه کیاسر شهرستان بهشهر با اشاره به آزمایش موشکی در این منطقه اظهار کرد: آزمایش این موشک که با همت، عزم، اراده و زحمت ۲۰ روزه مردم به نتیجه رسید به مسؤولان کشور درس می‌دهد که مردم این روستا بدون وابستگی به حکومت مرکزی با عشق و علاقه به شهدا از آرمان‌های امام راحل در قبال شهدا از آرمان‌ها حمایت می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم این منطقه وفاداری خویش به شهدا را اعلام کرده و این یک درس بزرگی برای همه متولیان در سطح کشور است.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به برنامه‌های کاملاً متمایز و اثرگذار یادواره شهدای منطقه کیاسر و پرتاب نمادین موشک در این یادواره، خطاب به شرکت کنندگان در این یادوارده گفت: برای آماده‌سازی این کار بزرگ از دامنه‌های بلند، موشکی که دست‌ساز خودتان بوده را شلیک می‌کنید و بسیار دقیق که به قلب هدف می‌نشینید و برنامه‌های امروز برای بنده، مسئولان و دیگر مردم درس‌ ایثار، مقاومت، عزم و اراده است.

 

سردار حاجی زاده در پاسخ به سئوالی درباره نظارت و کنترل مراکز نظامی ایران توسط نیروهای به اصطلاح صلح سازمان ملل که نشات گرفته از تفکر آمریکایی است، بیان کرد: ما اجازه نمی‌دهیم که از مراکز نظامی ما بازدید شود و سپاه پاسداران به عنوان بزرگ‌ترین قدرت نظامی منطقه از دولت به خوبی حمایت کرده تا دولت ما در برابر زیاده‌ خواهی‌ها ایستادگی کند و ما باید آنها را از اهدافی که در منطقه دارند، عقب برانیم.

 

حاجی‌زاده اضافه کرد: آنها از ابتدای انقلاب تاکنون با ما مخالف بوده و طبیعی است که به صورت مستقیم و رو در رو با هیچ قدرتی توان ایستادگی نداشته، آنها با ترفندهای مختلف نظیر تحریم، فشار و عملیات روانی به دنبال خلع سلاح کشورهای داری قدرت برتر نظامی هستند.

 

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال اجرا کردن طرح لیبی در کشور هستند که بنا دارند اول کشور ما را خلع سلاح کرده و بعد زمینه حضور خویش را در این کشور فراهم کنند ولی این خواب آنها تعبیر نمی‌شود.

 

فرمانده هوافضا سپاه پاسداران درباره بازتاب اقدامات موشکی کشور ما در سطح جهان،گفت: همه کشورهای برزرگ و کسانی که قصد تجاوز به کشور ما را داشتند به خوبی به اقتدار نظامی مردم ایران پی‌بردند، ایران خطوط قرمزی دارد و برای ایستادگی نظام به خوبی مقاوم بوده و از اهدافی که دارند کوتاه نمی‌آیند.

 

 

 

 

 

فارس