فرماندار گلوگاه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران برگزار شد، گفت: مجوز زیرسازی و آسفالت 45 کیلومتر راه روستایی اصلی با توافق و ابلاغیه معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران شروع شده که شامل روستاهای «تپه»، «لمراسک»، «وزوار» و «سراج‌محله» است.

asfalt- rah rosta4

 

 

به گزارش شرق پرس عیسی قاسمی‌طوسی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران برگزار شد، گفت: مجوز زیرسازی و آسفالت ۴۵ کیلومتر راه روستایی اصلی با توافق و ابلاغیه معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران شروع شده که شامل روستاهای «تپه»، «لمراسک»، «وزوار» و «سراج‌محله» است.

 

 

وی تصریح کرد: با اتمام آسفالت این مقدار از راه روستایی، نهضت آسفالت راه‌های اصلی منتهی به روستاهای شهرستان گلوگاه، تکمیل می‌شود.

 

فرماندار گلوگاه گفت: قرارداد مربوطه فقط با یک پیمانکار به اجرا درآمده، ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای آن تامین شده و بقیه در قالب دیون است.

 

قاسمی‌طوسی با اشاره به مطالبه مدیران شهرک مبنی بر اتصال آن به راه آهن سراسری، بیان داشت: کارشناسانی از راه‌آهن شمال از منطقه مذکور بازدید کردند و نظر مثبتی داشتند که جاده شهرک صنعتی به خط‌آهن سراسری وصل می‌شود.

 

رئیس شورای اداری شهرستان گلوگاه از برق‌رسانی به ۶۰ روستای بالادست هزارجریب بهشهر و گلوگاه نیز گفت و اینکه ۱۳ روستای کوهستانی در حوزه تقسیماتی گلوگاه و بقیه در بهشهر که سال‌ها بود برق مورد نیاز خود را از استان گلستان تامین کرده و شاهد افت شبکه و قطعی‌های مکرر برق بودیم، به میمنت سوم خرداد، به طور رسمی بهره‌برداری می‌شوند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن دو رویداد تاریخی مهم ایران در سوم و ۱۴ خردادماه سال‌جاری، تصریح کرد: برنامه‌های خوبی را برای روز آزادسازی خرمشهر در نظر گرفتیم و ۶۰۰ گلوگاهی نیز برای شرکت در بیست‌وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

 

امام جمعه گلوگاه نیز اظهار کرد: دشمن ما در فتنه‌گری استاد است و می‌خواهد با تعابیری خاص، معانی الفاظ را عوض کرده و به سود خود بهره‌برداری کند.

 

حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی با اشاره به دو مقوله همدلی و هم‌زبانی، بیان کرد: همدلی و هم‌زبانی این نیست که همه مثل هم باشیم، مردم متوجه باشند که مسئولان و مردم در عین اختلافات، با محوریت ولایت فقیه با هم متحد هستند.

 

وی با بیان اینکه راه رشد اقتصادی مبارزه با فساد اقتصادی است، افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی اسلامی است، یعنی همان‌طور که سیاست ما عین دیانت ماست، اقتصاد ما هم عین دیانت ماست.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی قضاوت‌های نادرست که ناشی از گمان بد است، اظهار کرد: سوءظن، خطرناک‌ترین سم برای قضاوت و عامل مختل شدن کارهاست، برخی مفسدان اقتصادی سبب سوءظن به سرمایه‌گذاران می‌شوند و آنها را به جاهایی که خودشان می‌خواهند، سوق می‌دهند.

 

میراحمدی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: انقلاب اسلامی ما مانند قلعه‌ای دست‌نیافتی و امن است که دشمن به‌دنبال نفوذ در این قلعه مستحکم از ابزار جنگ نرم استفاده می‌کند که ما در مقابله با جنگ نرم باید موفق‌تر عمل کنیم.

 

به گزارش فارس، در پایان دومین جلسه شورای اداری سال‌جاری در گلوگاه، لوح یادبودی از سوی رئیس کل دادگستری استان مازندران به دلیل همکاری عیسی قاسمی‌طوسی فرماندار گلوگاه در رابطه با تعامل و تسریع احکام قضایی، با دستان پدر شهیدان حجازی تقدیم او شد.