نخستین تعطیلی مدارس با بارش پائیزی در غرب مازندران رغم خورد و احتمالا باید منتظر ادامه این روند تا پایان سال باشیم...

آغاز تعطیلی ها به مناسبت بارش باران در مازندران!!!

 

به گزارش شرق پرس, به نظر می آید با تغییر فصل و سردتر شدن هوا و همینطور آغازش بارش های پائیزی باید منتظر پیامدها و خسارات ناشی از آبگرفتگی و سیل در استان مازندران باشیم. موضوعی که با توجه به زیرساختهای نامناسب شهری و روستایی برای مردم مازندران تبدیل به عادت شده است.

 

امروز ۱۲ مهر است و اولین تعطیلی مدارس امسال به دلیل بارش باران در غرب مازندران رغم خورد. این موضوع هرچقدر دانش آموزان را خوشحال می کند اما نمی دانیم این موضوع را برای مدیران استان و شهرستان ها به فال نیک بگیریم یا خیر!!!

 

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با انتشار اطلاعیه ای ، اعلام کرد که تمامی مدارس شهرستان رامسر امروز در هر ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است .

 

در این اطلاعیه آمده است؛ این تصمیم با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش رامسر و فرمانداری شهرستان اتخاذ شده و تعطیلی تمامی مدارس شهری و روستایی را شامل می شود.

 

موج جدید بارندگی در مازندران از یکشنبه شب آغاز شد و از عصر روز گذشته در مناطق غربی مازندران شدت گرفت .

 

هواشناسی مازندران عصر سه شنبه با انتشار اخطاریه ای نسبت به شدت گرفتن بارندگی ها در استان طی امروز و پنجشنبه و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها هشدار داد .

 

هواشناسی مازندران همچنین اعلام کرد که با توجه به کاهش محسوس دما در این مدت ، احتمالا بارندگی ها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.