ساداتی با تأکید بر اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره عتبات عالیات به دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند، افزود: اسامی دفاتر مجاز در سایت حج و زیارت استان قابل مشاهده است.

آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات در دفاتر مجاز مازندران

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه امسال همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

 

حبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگو با فارس اظهر داشت: پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه امسال همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۶ خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با تأکید بر اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این دوره عتبات عالیات به ۲۲۰ دفتر دارای مجوز حج و زیارت مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: اسامی دفاتر دارای مجوز در سایت حج و زیارت استان قابل مشاهده است.

این مسئول بیان کرد: متقاضیان برای پیش ثبت‌نام این سفرها می‌توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی مازندران نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

ساداتی با بیان اینکه پیش‌ثبت‌نام نوروزی عتبات عالیات تا روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ادامه دارد، اضافه کرد: با پایان یافتن مهلت پیش‌ثبت‌نام‌ها قرعه‌کشی صورت گرفته که نتایج آن و همچنین زمان قطعی کردن ثبت‌نام در کاروان‌ها روز شنبه ۲۳ بهمن ماه از طریق سامانه عتبات عالیات اعلام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه متقاضیان برای سفرهای نوروزی عتبات عالیات باید دارای گذرنامه با حداقل ۴ ماه اعتبار از زمان اعزام باشند، بیان کرد: در غیر این صورت هر چه زودتر باید نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: این پیش ثبت‌نام در قالب گروه‌های یک تا ۷ نفره و همچنین گروه‌هایی با جمعیت بالاتر ۳۵ نفره انجام می‌شود.

ساداتی در پایان گفت: تنها افراد پذیرفته شده در قرعه‌کشی دارای اولویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی آنان امکان‌پذیر نیست.