پس از انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران که از استان سمنان و شهر شاهرود است, اکنون گمانه زنی ها از دو گزینه جدی برای استانداری مازندران حکایت دارد که یکی از آنان نیز از سمنان است...

آیا استاندار مازندران هم از سمنان خواهد بود؟

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) گفته می شود استاندار مازندران در نخستین جلسه هفته دولت مشخص خواهد شد. گزینه‌های فراوانی برای تصدی استانداری مازندران بر سر زبان‌ها بوده که مهدی عبوری و سید طاهر طاهری از شانس بالاتری نسبت به سایر رقبا برای قرار گرفتن در مسند استانداری مازندران در دولت دوازدهم برخوردار هستند.

 

سیدطاهر طاهری دارای سابقه اجرایی و مهدی عبوری دارای سابقه عمرانی موفقی است و وزارت کشور گزینه نهایی خود را به دولت معرفی می‌کند.

 

سید طاهر طاهری که استاندار البرز در ابتدای دولت یازدهم روحانی بوده اکنون مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و اهل استان سمنان است. وی همچنین نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان بوده است.

 

مهدی عبوری، شهردار فعلی ساری در ۵ سال اخیر نیز دارای سوابقی چون معاونت اداری و مالی و حراست صدا و سیمای مازندران، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد رسانه ای بوده است.

 

با انتخاب استاندار مازندران از سوی دولت، ۲۲ امین استاندار مازندران مشخص می‌شود.

 

ربیع فلاح که دارای بیشترین کارنامه مدیریتی بیش از ۴ ساله در تصدی استانداری مازندران بوده احتمالا به جایگاه قبل از بازنشستگی خود در وزارت جهادکشاورزی عزیمت خواهد کرد.

 

به گزارش تسنیم, ربیع فلاح، سید علی اکبر طاهایی، سید محمد کریمی، ابوطالب شفقت، غلامرضا انصاری، محمد علی پنجه فولادگران، داود کشاورزیان استانداران ۲۰ سال اخیر مازندران بودند.