قادری با اشاره به تلاش‌های گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی‏‏‏ امنیتی و قضایی در روزهای گذشته، افزود: خانم (خ- ر)21 ساله در حالی در جنگل‌های حوزه روستای درویشان از توابع بخش هراز جریب کشف شد که بنا به شواهد موجود و تأیید پزشکی قانونی نامبرده در روز مفقود شدن با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

ابعاد جدیدی از دستگیری قاتلان زن جوان میاندورودی اعلام شد

 

به گزارش شرق پرس با توضیحات فرماندار میاندورود ابعاد جدیدی از موضوع ربوده شدن و به قتل رساندن زن جوان ۲۱ ساله فاش شد .

 

 

 

 

ارسطو قادری امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به مفقود شدن یک خانم میاندورودی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‏‏ از یافتن جسد این زن و دستگیری ۲ جوان متهم به قتل در شهرستان نکا خبر داد.

 

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی‏‏‏ امنیتی و قضایی در روزهای گذشته، افزود: خانم (خ- ر)۲۱ ساله در حالی در جنگل‌های حوزه روستای درویشان از توابع بخش هراز جریب کشف شد که بنا به شواهد موجود و تأیید پزشکی قانونی نامبرده در روز مفقود شدن با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

 

فرماندار شهرستان میاندورود در پایان از تشییع این زن میاندورودی طی امروز خبر داد و افزود: از روز اعلام مفقودی این زن تلاش‌های گسترده برای یافتن وی در سطح شهرستان و استان  آغاز شد و در نهایت منجر به کشف این واقعه شده است.

 

 

حادثه مفقودی و قتل این زن میاندورودی در حالی اتفاق افتاده است که وقوع چندین اتفاق مشابه در ماه‌ها و سال‌های گذشته بار دیگر زنگ خطر را برای ایجاد زیرساخت حمل و نقل عمومی و پایش تصویری در چهار شهرستان شرق استان به صدا درآورده است.

 

 

 

 

منبع: فارس