انتظاری شهردار کیاسر طرح‌های جامع را اسناد مهم در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: در طرح‌های جامع نحوه استفاده از اراضی و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مختلف تعیین می‌شود.

 

شرق مازندران: شهردار کیاسر مازندران گفت: طرح جامع –تفصیلی شهر کیاسر از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ شد.

خلیل اله انتظاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش فراوان شهرداری و شورای اسلامی شر کیاسر طرح جامع این شهر توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مردادماه ۹۵ ابلاغ شد.

وی افزود: مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مورد طرح تفصیلی شهر کیاسر  برای اجرا به استانداری و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شهرداری کیاسر ابلاغ شد.

شهردار کیاسر گفت: در تهیه و تصویب این طرح بر ضرورت لحاظ کردن مولفه های متوازن و پایدار که یکی از اساسی ترین اهداف طرح های توسعه شهری می باشد تاکید شده است.

وی ادامه داد: در این طرح سعی شده که با ایجاد ساختارهای همسان شهری، توسعه منطقی و اصولی شهر و عدالت محوری در توزیع خدمات فراهم شود به نحوی که تمام اقشار جامعه از خدمات شهر استفاده کرده و نیازهای گروهای مختلف شهر تامین شود.

انتظاری طرح‌های جامع و تفصیلی را اسناد مهم در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: در طرح‌های جامع نحوه استفاده از اراضی و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مختلف، خطوط کلی ارتباطی، نیازمندی‌های عمومی شهر و … با اولویت‌های مربوط به آن تعیین می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با رعایت کامل جنبه های فنی و ضوابط و مقررات طرح جامع شهر ، با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط و مشارکت فعال مردم در جهت  تحقق اهداق طرح موجبات توسعه هدایت شده و موزون شهر و نیز ارتقا وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهروندان فراهم شود.

به گزارش ایسنا انتظاری گفت:در صورت استفاده مطلوب از پتاسنیل های موجود فعالیت‌های اقتصادی در بخش های مختلف به خصوص در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری افزایش چشمگیری خواهد داشت.