سید شبر موسوی از اجرای احکام 2 مورد قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی و باغی شهرستان میاندورود خبر داد.

تخریب دو واحد مسکونی در میانکاله

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از سازمان جهاد کشاروزی مازندران, مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود از اجرای احکام ۲ مورد قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد.

 

 

سید شبر موسوی طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: به منظور حفظ و صیانت از عرصه های کشاورزی و تامین امنیت غذایی، پس از پیگیری های لازم و صدور حکم قطعی محکومیت به جزای نقدی و قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی و باغی با حضور دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی و جهادکشاورزی میاندرود ۲ فقره حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز (ویلا) به مساحت اعیانی ۳۷۰ متر مربع در زمین های کشاورزی روستای کیاپی از توابع بخش مرکزی شهرستان میاندرود به مرحله اجرا در آمد.

 

او تصریح نمود: در طی این اجرای احکام از کلیه مالکین زمین های کشاورزی و باغی در خواست گردید که پیش از هرگونه اقدامی در جهت تغییرکاربری زمین های کشاورزی، جهت اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها مراجعه نمایند.