احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال که اصلاح طلب است یا اصولگرا گفت : ما از اول هم جزو هیچکدام از آنها نبودیم. آنها هر کسی را به یک جایی می چسبانند برای اینکه دوست دارند جامعه در قالب همین دو جناح تقسیم شود

 

 

🔴 دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در گفت و گو با شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ عربی تاکید کرد که به طور مطلق از هیچیک از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت نمی کند.

 

 این گفت وگو قرار است ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب (چهارشنبه) به وقت تهران از بخش عربی شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ پخش شود.

 

خبرنگار شبکه مزبور از دکتر احمدی نژاد پرسیده است : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در برخی از تبلیغات خود، از واژه ها و شعارهایی استفاده می کنند تا به نوعی خود را به شما منتسب نمایند. نظر شما در این باره چیست.

دکتر احمدی نژاد در پاسخ تصریح کرده است: قطعا از هیچ کدام از نامزدها حمایت نمی کنیم. به طور مطلق ما از هیچکس حمایت نخواهیم کرد.

 

خبرنگار این شبکه همچنین پرسیده است : شما خودتان را جزو کدام یک از دو جناح اصولگرا یا اصلاح طلب می دانید؟ یا اینکه یک خط سیاسی سومی در فضای انقلاب اسلامی دنبال می کنید؟

 

دکتر احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال نیز گفته است : ما از اول هم جزو هیچکدام از آنها نبودیم. آنها هر کسی را به یک جایی می چسبانند برای اینکه دوست دارند جامعه در قالب همین دو جناح تقسیم شود. این مدل دموکراسی های محدود شده است. دموکراسی های کنترل شده اصرار دارند که توده های مردم و فعالین سیاسی را در قالبی ببرند که بتوانند آن قالب را کنترل کنند. ما دنباله روی مردم و در خدمت مردم هستیم و حرف توده های مردم را می زنیم و این امر هیچ ربطی به جناح بازی ندارد.

 

 

 

 

 

دولت بهار