این رسانه وابسته به کشورهای حوزه خلیج فارس در ادامه ادعای عجیب خود افزود: پشت پرده روابط ایران و روسیه اختلاف میان تهران و مسکو درباره حلب به وجو آمده به گونه ای که این نزاع بالا گرفته است

ادعای عجیب یک رسانه : ایران در ترور سفیر روسیه دست دارد !

 

شرق پرس: عیون الخلیج طی ادعای عجیبی گزارش داد: «آنچه که نشان می دهد ایران در ترور سفیر روسیه در ترکیه دست دارد، این است که تلوزیون رسمی ایران قبل از رسانه های ترکیه ای و غربی بلافاصله بعد از حادثه ترور سفیر روس خبر آن را اعلام کرد» (!)

 

این وبسایت وابسته به کشورهای حوزه خلیج فارس در ادامه ادعای عجیب خود افزود: «پشت  پرده روابط ایران و روسیه اختلاف میان تهران و مسکو درباره حلب به وجو آمده به گونه ای که این نزاع بالا گرفته است. به ویژه اینکه ترکیه از طریق حلب توانست تا روابط خود را با روسیه بهبود بخشد که این مسئله به سود ایران نیست.»

 

گفتنی است که رسانه های وابسته به کشورهای حوزه خلیج فارس با متوجه کردن اتهامات خود به رسانه های ایرانی قصد دارند تا بر جنایات رسانه ای خود سرپوش بگذارند.

 

اخیرا رسانه های کشورهای حوزه خلیج فارس مانند الجزیره قطر طی فرافکنی و سیاه نمایی، به منتشر کردن وقایع ساختگی از جنگ حلب اقدام کرده بودند.

 

مصر شماری از افراد و کارمندان الجزیره را بازداشت کرده است که مشغول صحنه سازی و تولید فیلم و تصاویر جعلی از زنان و کودکان حلب بودند تا علیه نظام سوریه و همپیمانان سیاه نمایی کنند.

 

 

 

 

 

جام