کلبادی نژاد گفت: از ابتدای تابستان تاکنون و با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی 146 خانوار به تعداد 646 نفر در شهرستان گلوگاه اسکان یافتند که اکثر آنها فرهنگی بوده اند.

kolbadinejad-fereydon5

 

 

 

به گزارش شرق پرس فریدون کلبادی نژاد در گفت و گو با ایرنا افزود : آموزش و پرورش گلوگاه در جهت اسکان بهینه مسافران تمام تلاش خود را انجام می دهد.

 

 

وی با بیان اینکه دستگاه های مختلف اجرایی در ستاد خدمات سفر همکاری دارند ، ادامه داد : خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران از جمله تاکیدات ستاد خدمات سفر است که مجموعه مدیران ، دستگاه های اجرایی و مردم باید بستر مناسبی را برای ارائه خدمات به مسافران و همچنین افزایش میزان گردشگران در استان فراهم کنند.

 

کلبادی نژاد گفت : کمیته های خدمات رفاهی و اسکان ، خدمات امداد و نجات ، خدمات انتظامی ، امنیتی و ترافیکی ، امور شهرداری ها و دهیاری ها ، کمیته نظارت و تنظیم بازار ، کمیته رسیدگی به شکایات ، کمیته سلامت و بهداشت ، اطلاع رسانی و تبلیغات و … ارائه خدمات به میهمانان تابستانی در ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان گلوگاه هستند.

 

وی افزود : از ابتدای تابستان تاکنون و با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی ۱۴۶ خانوار به تعداد ۶۴۶ نفر در شهرستان گلوگاه اسکان یافتند که اکثر آنها فرهنگی بوده اند.

 

کلبادی نژاد گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه با سه مدرسه و ۲۵ اتاق که ۲۰ اتاق آن در گروه الف و پنج اتاق آن در گروه ب بوده ، آماده میزبانی فرهنگیان و غیر فرهنگیان تا پایان تابستان و ایام تعطیل باقی مانده است .

 

 

 اضافه می شود گلوگاه به لحاظ موقعیت جغرافیایی, که هم دروازه شرقی استان مازندران است و هم به لحاظ هم مرز بودن با استانهای سمنان و گلستان نقش مهمی در خدمات گردشگری و توریست پذیری ایفا می کند.