خانومی که مدرس یکی از مراکز آموزشی بود پس از مراجعه به پلیس فتا گفت: مدتی است از سوی فردی ناشناس در محیط خصوصی تلگرام پیام‌های مستهجن و مطالب غیر اخلاقی دریافت می کنم

ارسال تصاویر مستهجن برای استاد به دلیل نمره

 

 

شرق پرس: سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح خبر گفت: مدرس یکی از مراکز آموزشی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت مدتی است از سوی فردی ناشناس در محیط خصوصی تلگرام پیام‌های مستهجن و مطالب غیر اخلاقی دریافت می کنم که مسبب آزار روحی و روانی و مشکلات خانوادگی برای من شده است.

 

 

سرهنگ جهانشیری افزود : با توجه به اظهارات این خانم کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند.

 

 

وی تصریح کرد: پلیس متهم پرونده که دختری جوان بود را شناسایی کرد.

 

 

این دختر جوان در تحقیقات اولیه پلیس فتا منکر هرگونه ارتباطی با پرونده شد و اظهار داشت سیم کارت من در اختیار دامادمان است.

 

 

در بررسی های بعدی درباره ادعای این دختر، شوهر خواهرش به عنوان متهم اصلی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت.

 

 

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهم که مردی ۳۲ ساله و دانشجوی شاکیه بود در مواجه با دلایل فنی ناچار به بیان حقیقت شد و انگیزه خود از مزاحمت های مکرر برای شاکی را، کسب نکردن نمره قبولی در درس این فرد ذکر کرد که ضمن تکمیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شد.

 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان, سرهنگ جهانشیری در پایان به کاربران فضای سایبری و شبکه های اجتماعی هشدار داد : مراقب افعال خود در فضای سایبری باشیم و هرکاری که در فضای واقعی انجام نمی دهیم در فضای سایبری هم انجام ندهیم زیرا در فضای سایبری هم به منظور حفظ حقوق شهروندی و حریم خصوصی نظارت کامل صورت می پذیرد.