ارسطو قادری بعنوان فرماندار میاندورود که اخیرا در فرصت هایی که برای سخنرانی بدست می آورد گریزی به مذاکرات هسته ای و توافق برجام می زند امروز نیز در مراسم کلنگ زنی دوربرگردان سورک برجام را از توفیقات بزرگ دولت دانست.

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران),  قادری فرماندار میاندورود امروز نیز در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های سورک و میاندورود گریزی به مباحث توافق هسته ای و برجام داشت.

همزمان با دومین روز هفته دولت و با حضور علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، قربان‌علی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، فرماندار و برخی مسئولان ادارات میاندورود کلنگ‌زنی و افتتاح سه پروژه انجام شد.

کلنگ‌زنی دوربرگردان سورک، افتاح دبستان شهید اسدیان سورک و افتتاح ساختمان بخشداری گهرباران با حضور مسؤولان در این شهرستان برگزار شد.

نخستین پروژه‌ای مربوط به دوربرگردان سورک بود که به گفته فرماندار چندین سال دغدغه مردم این شهرستان بوده است.

ارسطو قادری در مراسم افتتاح این پروژه ها با اشاره به اینکه برجام توفیقات بزرگی برای دولت دارد، افزود: این برجام با حمایت مقام معظم رهبری و مسؤولان خبره به سرانجام رسید.

 

از برجام تا کلنگ‌زنی دوربرگردان سورک !

کلنگ زنی پروژه دوربرگردان سورک

 

وی با تأکید بر اینکه دور برگردان سورک یکی از دغدغه‌ها در این شهرستان بوده است، تصریح کرد: با کمی اعتبار باید پروژه‌هایی که در اولویت هستند را ساماندهی و به اتمام برسانیم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه هفته دولت متعلق به مردم است، گفت: در این هفته بیش از ۲۰ پروژه در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

 افتتاح دبستان شهید اسدیان سورک و بخشداری گهرباران در روستای طبقده با حضور مسؤولان انجام شده است.

 

از برجام تا کلنگ زنی دوربرگردان

افتتاح دبستان شهید اسدیان سورک

 

 

 

منبع: فارس