حجت الاسلام جباری در خطبه های نمازجمعه بهشهر مسئولان را به برطرف کردن مشکلات شهرستان توصیه و افزود: اینگونه نیست که همیشه بگوییم دست مسئولین را می‌بوسیم، خیر. من از همین تریبون مسئولین را به چالش می‌کشم و استیضاح می‌‌کنم.

حجت الاسلام جباری نمازجمعه بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام عربعلی جباری در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه بهشهر  گفت: مؤمن با اقدام و عمل به وظیفه و کار و تلاش شناخته می‌شود و چنین فردی هیچ‎گاه اهل دروغ، تهمت، ریا و شایعه‌سازی نیست، بلکه مؤمن روز را با کار و مناجات به پایان می‌رساند.

 

 

خطیب جمعه بهشهر با اشاره به اینکه پروردگار متعال از بنده پرخواب، بیکار و بی‌هدف نفرت دارد، افزود: در قیامت، خداوند به بندگان پرخواب، بیکار و تن‌پرور و کسانی که مانع پیشرفت جامعه می‌شوند، نگاه نمی‌کند.

 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با اشاره به ضرورت تلاش برای تحقق شعار امسال و پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب، گفت: ایشان همواره مسیر درست را به دولت و ملت نشان داده‎اند، سعی کنید تا از اوقات گران‌بهای زندگی استفاده و از خدا، پیامبر، امامان دینی و رهبر خود اطاعت کنید.

 

 

جباری مسئولان را به برطرف کردن مشکلات شهرستان توصیه و افزود: همانطوری که در سال جدید مسئولین را تشویق و حمایت می‌کنم، اینگونه نیست که همیشه بگوییم دست مسئولین را می‌بوسیم، خیر. من از همین تریبون مسئولین را به چالش می‌کشم و استیضاح می‌‌کنم.

 

 

وی با طرح این سؤال که چرا در بهشهر موزه نداریم و اشیای تاریخی آن در موزه ساری و بابل نگهداری می‌شود، افزود: لازم است تا در این زمینه فکری اندیشیده شود و آثار میراثی و تاریخی متعلق به بهشهر در این شهرستان نگهداری شود تا فرصتی برای جلب گردشگر باشد.

 

 

امام جمعه بهشهر از مسئولان خواست تا با انتخاب راه دوم برای دسترسی به منطقه نمونه گردشگری عباس‎آباد، برخی روستاها را از رکود درآورند.

 

 

وی در پایان گفت: مردم باید مسئله بهداشت و درمان را جدی بگیرند، قانع باشند و از پرخوری کردن که عامل بسیاری از بیماری‎ها است، جلوگیری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس-شمالنیوز