نورزاد گفت:مازندران در زمینه صنعت نیاز به رشد دارد و شهرستان بهشهر نیز باید در این زمینه از ظرفیت های خود استفاده کند شهری که مامن اقتصادی بود حالا در زمینه اشتغال با مشکل مواجه است علی رغم اینکه ظرفیت های بسیار خوبی دارد.

فرماندار بهشهر نورزاد

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس فرماندار بهشهر که در جلسه مجمع بسیج شهرستان بهشهر و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان سخن می گفت افزود:شهرستان بهشهر دارای پتانسیل ها و استعدادهای توسعه ای بسیاری است که برای پیشرفت آن باید نگاه توسعه ای رو به آینده داشته باشیم.

 

 

 

نورزاد با بیان اینکه من از ارائه طرح های اقتصادی استقبال می کنم خطاب به حاضرین در جلسه گفت:همیشه از طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری که توسط نیروهای شهرستانی ارائه شود استقبال می کنم و از همکاری در دادن تسهیلات و امکانات برای تحقق این طرحها دریغ نمی کنم.

 

 

وی به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به مازندران اشاره و تصریح کرد: هر وزیری که به شهرستان بیاید جلسه ای عمومی خواهد داشت و ما امیدواریم طرحهایی به ما ارائه شود که بتوانیم آن مطرح کنیم.

 

 

فرماندار بهشهر ادامه داد:مازندران در زمینه صنعت نیاز به رشد دارد و شهرستان بهشهر نیز باید در این زمینه از ظرفیت های خود استفاده کند شهری که مامن اقتصادی بود حالا در زمینه اشتغال با مشکل مواجه است علی رغم اینکه ظرفیت های بسیار خوبی دارد.

 

 

نورزاد با تاکید بر جذب نیروهای بومی در شرکت های صنعتی عنوان کرد: هیچ کس جز خود ما نمی تواند اقتصاد شهرستان را تکانی بدهد وجود شرکت های اقتصادی شهرستان را در موقعیت خوبی قرار داده است اما نیروهای شهرستانی باید تحصیلات و تجربیات مورد نیاز این شرکت ها را کسب کنند تا در زمینه جذب نیروهای بومی بتوانیم با قوت بیشتری عمل کنیم.

 

 

وی ابراز داشت:با مو شکافی در بحث اشتغال و اقتصاد در شهرستان برنامه ریزی هایی را انجام دادیم که بتوانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم و دلیل آسیب ها و نارسایی ها را در بخش اشتغال و صنعت بررسی و مانع از آسیب بیشتر به بخش اشتغال شویم.

 

 

فرماندار بهشهر در خاتمه سخنانش به بندر امیر آباد به عنوان یک فرصت اقتصادی خوب اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:با ارائه طرح های مناسب اقتصادی نیروی انسانی شهرستان می تواند در بخش های اقتصادی این شهر فعالیت کرده و به توانمندی این شهرستان در شاخص های توسعه بیافزاید.

 

 

گفتنی است در خاتمه این مراسم که با حضور نجفی فرمانده سپاه بهشهر و نیروهای بسیج فعال شهرستان و تنی چند از روسای ادارات همراه بود از مدیران برتر استانی بسیج در طرح مالک اشتر با اهداء هدایایی تقدیر شد.

نوری تیرتاشی