مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش 10 درجه ای دمای هوا در مازندران گفت: بارندگی در مازندران تا روز پنجشنبه بیشتر در مناطق غربی خواهد بود و برای روز جمعه و شنبه هفته آینده هم همراه با وزش باد نسبتا شدید به مناطق مرکزی و شرقی استان می رسد.

از عصر دوشنبه؛ دمای هوای مازندران تا 10 درجه کاهش می یابد

 

 

به گزارش شرق پرس مدیرکل هواشناسی مازندران گفت : با نفوذ یک سامانه ناپایدار ، از عصر امروز دوشنبه دمای هوا استان تا ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش می یابد .

 

نوربخش دادشی روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا با پیش بینی بارش های پاییزی برای مناطق مختلف استان ، افزود : بارندگی در روز جمعه این هفته و شنبه هفته آینده در مازندران شدت می گیرد.

 

وی توضیح داد : بارندگی در مازندران تا روز پنجشنبه بیشتر در مناطق غربی خواهد بود و برای روز جمعه و شنبه هفته آینده هم همراه با وزش باد نسبتا شدید به مناطق مرکزی و شرقی استان می رسد.

 

به گفته وی بارش ها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی این استان به صورت برف خواهد بود .

 

هم اکنون هوای بیشتر مناطق مازندران نیمه ابری تا تمام ابری است که از عصر امروز با بارش خفیف و پراکنده باران همراه می شود.

 

هواشناسی مازندران بیشینه دمای هوای امروز شهر ساری مرکز استان مازندران را ۲۵ درجه و کمینه آن را ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرده است .

 

میانگین بارندگی در استان مازندران که در منطقه معتدل خزری واقع است در سال زراعی گذشته (۹۴-۹۳) افزون بر ۷۵۰ میلی متر بود.