مدیر روابط عمومی استانداری مازندران نیز با ساخت یک کانال ارتباطی شخصی به نام" مازندران آنلاین"در تلگرام اقدام به انتشار اخبار حوزه استانداری می کند و نکته جالب اینکه به جای لوگو یا آرم استانداری از عکس شخص خود برای پروفایل این کانال استفاده کرده که استناد به این اخبار فاقد وجاهت قانونی است.

ostandari-maz

 

 

به گزارش شرق پرس در هفته‎های گذشته همزمان با گرم شدن تنور انتخابات روزهای سرد دعوت از خبرنگاران در جلسات استانداری مازندران به دمای زیر صفر رسیده است تا اینکه در ده روز گذشته هیچ نشستی در این مجموعه با حضور اصحاب رسانه برگزار نشده و پیش از آن نیز این سیکل نادرست ادامه داشته است.

 

تابناک می نویسد؛ اگرچه در شرایط کنونی نظر به اهمیت موضوع انتخابات اندکی کاهش جلسات و برنامه‎های عادی و غیرضروری دستگاه‎های اجرایی رویکردی اجتناب ناپذیر تلقی می‎شود اما اینکه در هفته‎های گذشته دعوت از خبرنگاران و رسانه‎ها رسما تعطیل شود قابل قبول نیست.

 

گذری اجمالی بر تارنمای روابط عمومی استانداری مازندران به خوبی موید این واقعیت است که انتشار اخبار جلسات استان مازندران در گستره مهمترین دستگاه دولتی استان و اجرای قانون گردش آزاد اطلاعات به بهانه انتخابات متوقف شده است.

 

این در شرایطی است که جامعه در زمان حساس انتخابات بیش از هر زمان دیگری نیازمند اطلاع‎رسانی و شفاف سازی مستقیم با تکیه بر حضور عینی خبرنگاران است تا جلوی شایعات گرفته شود.

 

در این بین احمد مظفری مدیر روابط عمومی استانداری مازندران در این مدت با ساخت یک کانال ارتباطی شخصی به نام” مازندران آنلاین”در شبکه موبایلی تلگرام اقدام به انتشار گزینشی اخبار حوزه استانداری کرده است و نکته جالب اینکه به جای لوگو یا آرم استانداری مازندران از عکس شخص خود برای پروفایل این کانال استفاده کرده که استناد به این اخبار فاقد وجاهت قانونی بوده و هرگونه رسمی بودن این کانال با این نام و تصویر پروفایل منطقی به نظر نمی‎رسد.

 

گویا مسئولان اقدام به “دروازبانی” شدید خبر در محل استانداری و حتی شدیدتر “پاسبانی خبر” کرده اند.

 

حال این روش مدیریتی روابط عمومی یا مدیران ارشد استاد در قرن انفجار اطلاعات و نیاز جامعه به اطلاع‎رسانی شفاف و بدون گذرگاه توسط چه کسی اتخاذ شده است جای سوال دارد و تبعات هرگونه مشکلات بعدی بر عهده تصمیم‌گیران خواهد بود.