سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 24 سارق منزل و کشف مواد مخدر, دوچرخه, موتورسیکلت و حتی گوسفند در طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد...

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: با هدف تامین نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در سطح شهرستان بهشهر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمد.

 

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴ سارق منزل ، مغازه و اماکن عمومی در این شهرستان شدند .

 

وی از کشف ۲۴ فقره سرقت در اجرای این طح خبر داد و گفت: به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و عاملان افیونی ۲ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان متلاشی و ۲۵ معتاد متجاهر دستگیر شدند که در مجموع ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از اعضای این باندها کشف شد .

 

سرهنگ شجاعی با اشاره به توقیف ۶۲دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، افزود: کارکنان انتظامی شهرستان بهشهر طی ده روز گذشته موفق به کشف ۲دستگاه موتورسیکلت ،۲دستگاه دوچرخه و ۵۱۰هزار تومان وجه نقدو ۸راس گوسفند سرقتی و همچنین ،۴۴۰ نخ سیگار قاچاق شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه شارکت و همکاری مردم با پلیس به شیوه های مختلف بویژه اطلاع رسانی در زمینه جرائم رخدادی و آسیب های اجتماعی می تواند در بحث برقراری امنیت مطلوب بسیار موثر و مفید باشداز شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.