آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در دفاع از لغو کنسرتها گفت: باید چهره ییلاقی شاندیز و طرقبه برای مشهد محفوظ باشد و به عنوان نقطه سبز مشهد باقی بماند، فسادهایی که در طرقبه و شاندیز پیش آمد باعث می‌شود خلاف این هدف تحقق یابد.

اظهارات علم الهدی در دفاع از لغو کنسرتها

 

 

شرق پرس: امام جمعه مشهد در رابطه با لغو کنسرت‌ها در طرقبه و شاندیز گفت: از هیاهو و جنگ روانی عده‌ای بی بند و بار نترسید.

 

 ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد نوشت: آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با ائمه جمعه و مسئولان طرقبه و شاندیز ضمن تشکر از زحمات آنها بیان کرد: باید چهره ییلاقی شاندیز و طرقبه برای مشهد محفوظ باشد و به عنوان نقطه سبز مشهد باقی بماند، فسادهایی که در طرقبه و شاندیز پیش آمد باعث می‌شود خلاف این هدف تحقق یابد.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حفظ طرقبه و شاندیز در این جهت سخت است، خصوصا در ساخت و سازها در ارتفاعات، حفظ فیزیکی این مکان درکنار حفظ شانیت و مسائل اجتماعی آن بسیار اهمیت می یابد زیرا این مکان پیشانی مشهد شده است.

 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: طرقبه و شاندیز نباید کانون فسق و فجورها در شهر شود و بگویند اینجا مشهد نیست، این بسیار ناگوار است و مدیریت آن هم بسیار سخت است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لغو کنسرت‌های اخیر در طرقبه و شاندیز اظهار کرد : ما مسئول عملکرد و جایگاه خود هستیم. باید زمینه ی بی بند و باری و فحشا در این مکان از بین برود، ممکن است افرادی به هر ترتیب بخواهند مسیر اشتباه خود را ادامه دهند اما شما به عنوان مسئول این نظام نباید ابزار برای آن ها شوید. به وظایف قانونی خود عمل کنید و فقط رضای الهی را مد نظر داشته باشید و از هیاهو و جنگ روانی عده ای بی بند و بار نترسید.