علی دایی با اشاره باینکه انتشار این مبالغ به خاطر فشار از مقامات بالایی بوده است، گفت: از چه زمانی انتشار این مبالغ شروع شد؟

 

علی دایی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال حرف اول را می‌زند و آدم‌ها به این رشته می‌آیند شما نگاه کنید یک سیاستمدار هیچ‌گاه مثل یک فوتبالیست نه موقعیت در جامعه و نه موقعیت در خانواده‌ها و طرفداران فوتبالی را پیدا می‌کند.
 
علی دایی در افتتاح فروشگاه خود در مورد اینکه اینکارهای تجاری ربطی به فوتبال ندارد،‌ اظهار داشت: من ۲۵ سال است که تجارت می‌کنم و این موارد هیچ ربطی به فوتبال ندارد.
 
دایی در مورد انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی خاطرنشان کرد: من یک بار گفتم این کار کاملاً اشتباه است چرا که این موضوع یک مسئله خصوصی است و هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد متأسفانه این مسائل فقط برای ملکت ما است.
 
سرمربی نفت در مورد اینکه انتشار این مبالغ به خاطر فشار از مقامات بالایی بوده است، گفت: از چه زمانی انتشار این مبالغ شروع شد؟ به هر صورت ما کاری به این موارد نداریم و کار خود را دنبال می‌کنیم متأسفانه من بالای ۵۰-۶۰ درصد از صبا طلب‌کار هستم. همچنین لباس‌هایی را که در طول فصل در اختیار تیم قرار دادم را هم حساب کنید.
 
دایی افزود: من از پرسپولیس و صبا طلب دارم اما پرداخت نمی‌شود. سایر مربیان و بازیکنان هم اینگونه هستند. من برای پولی که دریافت کرده‌ام مالیات می‌دهم خدا را شکر همه چیز روشن است و پولی که گرفته‌ام را مالیاتش را می‌دهم دلیلی ندارد برای بقیه موارد مالیات بدهم.
 
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد اینکه چرا برای سایر رشته‌ها قراردادها اعلام نمی‌شود، گفت: چرا باید منتشر کنند؟ یک کار اشتباه را که چند بار تکرار نمی‌کنند. این همه پول‌های آنچنانی در کشور ما هزینه می‌شود اما هیچ کس هم به آنها اشاره نمی‌‌کند یک بازیکن ۱.۵ میلیارد در طول یک سال می‌گیرد در حالی که خیلی‌ها هستند در طول یک هفته ۱.۵ میلیارد می‌گیرند اما نه اسمی از آنها است و نه کسی به آنها کاری دارد. به نظرم کسی که زحمت می‌کشد حقش است مزد زحماتش را بگیرد. شاید یک نفر در یک روز ۱.۵ میلیارد بگیرد حتماً زحمت کشیده که به این پول رسیده است.
 
وی در مورد اینکه چرا هجمه‌ها علیه فوتبال است، گفت: ما چه بخواهیم چه نخواهیم فوتبال حرف اول را در دنیا می‌زند برای همین هر کسی می‌خواهد معروف شود به سمت فوتبال می‌آید.
 
دایی در مورد حضور آدم‌های سیاسی در فوتبال بیان داشت: چون فوتبال حرف اول را می‌زند آدم‌ها به این رشته می‌آیند شما نگاه کنید یک سیاستمدار هیچ‌گاه مثل یک فوتبالیست نه موقعیت در جامعه و نه موقعیت در خانواده‌ها و طرفداران فوتبالی را پیدا می‌کند.
 
وی در مورد علت بازگشت رامین رضاییان و مهدی طارمی از لیگ ترکیه گفت: این موضوع را باید از خودشان بپرسید، من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است.
 
سرمربی نفت در مورد اینکه آیا مالیاتش را باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است گفت: هنوز پرداخت نکرده و من به کمیته انضباطی و اداره مالیات شکایت کردم و پیگیری آن هستم./فارس