احد جاودانی با اشاره به نیاز اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی میاندورود گفت: قول می دهیم تا این پروژه را امسال شروع و با تخصیص اعتبار مناسب این طرح فرهنگی به بهره برداری برسد.

احد جاودانی مدیر کل ارشاد: اعتبار لازم برای ساخت مجتمع فرهنگی میاندورود اختصاص می یابد

 

 

 

به گزارش شرق پرس احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جلسه شورای اداری میاندورود از تخصیص اعتبار لازم برای ساخت مجتمع فرهنگی در میاندورود خبر داد و گفت: قول می دهیم تا این پروژه را امسال شروع و با تخصیص اعتبار مناسب این طرح فرهنگی به بهره برداری برسد.

 

جاودانی به خطر تفکر وارداتی در حوزه فرهنگ اشاره کرد و بیان داشت: تمام مولفه های بهتر زندگی کردن و سبک زندگی در آموزه های دینی و روایات ائمه اطهار وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه یکی از ابزار های توسعه فرهنگی اینترنت است، گفت: هنوز آموزه های دینی را با زبان هنرمندانه به نسل جوان خودمان آموزش نداده و تبیین نکرده ایم.

 

او تاکید کرد: استفاده از فضای مجازی سبب کاهش مراجعه مردم دنیا به تلویزیون شده و روزنامه ها روز به روز در حال کاهش است .

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اکنون نگرانی های ما این است که قابلیت تلفن همراه از طریق اینترنت را به درستی برای جوانان تبیین نکنیم.

 

وی افزود : نمی توانیم مانع نفوذ اینترنت شویم بلکه باید تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی را به درستی با استفاده از اینترنت در جامعه تبیین و تشریح کنیم.

 

او ادامه داد : توسعه فرهنگی با تبیین درست باورها و اعتقادات دینی و عمومی به وجود می آید.

 

جاودانی گفت : اهمیت هویت اسلامی و دینی را فقط با شعار نمی توان برای جوانان توضیح داد بلکه باید آن را در عمل در جامعه نهادینه کنیم.

 

***

امام جمعه شهرستان میاندورود نیز در این جلسه ضمن محکوم کردن شهادت نمر ، گفت: اقدام عربستان نشانه درماندگی آل سعود است.

حجت اسلام محمد نسب افزود: اقدام شهادت نمر در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر صورت می گیرد ولی عکس العملی صورت نمی گیرد ولی با الطاف خداوند این اقدام عامل سقوط آل سعود و کارآمدی دین اسلام نیز خواهد شد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتخاب فرد اصلح در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت خاصی برخوردار است ،نکند افرادی را انتخاب کنیم که به دامن دشمنان بروند.

امام جمعه میاندورود گفت: در حالی که ظرفیت شهرستان شدن میاندورود وجود دارد اما پس از شش سال هنوز فقط اسم شهرستان شدن را به یدک می کشد.

احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز به عنوان مهمان ویژه جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود گفت: اکنون توطئه ها متوجه تمام کشورهای کره زمین می شود.

وی با بیان اینکه به شهادت رساندن نمر نیز یکی از نقشه های شوم علیه بشریت است، اضافه کرد: پرورش گروه هایی که تحت عناوین داعش و دیگر جماعات دینی با تفکر تکفیری که در مکتب خانه صهیونیستی آموزش می بییند ،بشریت را دچار چالش کرده است.

 

***

در ابتدای جلسه شورای اداری میاندورود ارسطو قادری گفت: هفتم اسفند امسال که روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است ، اهمیت خاصی در تداوم و اقتدار انقلاب جمهوری اسلامی دارد.

 

فرماندار این شهرستان در شرق مازندران خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان گفت : وظیفه ما برابر ماده ۱۱ قانون ، آماده کردن شرایط مناسب برای حضور مردم است تا رای خود را به صندوق بیاندازند.

 

قادری تاکید کرد: تمام دستگاههای اجرایی باید نیازمندی های انتخابات را در اختیار مجریان برگزاری انتخابات بگذارند.

 

فرماندار میاندورود گفت : مدیران دولتی باید اصل بی طرفی در اظهار نظر ها را رعایت کنند که صد البته باید در زمینه اهمیت حضور باشکوه مردم در پای صندوقری نیز تلاش شود.

 

فرماندار میاندرود همچنین در این نشست که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد از کمبود امکانات و فضاهای فرهنگی گله کرد و گفت : زمین برای ساخت مجتمع فرهنگی داریم و تا کنون ۴۵۰میلیون تومان برای زیربناسازی آن اعتبار تخصیص یافته است اما برای تکمیل طرح به کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیاز داریم.

 

 

 

 

 

ایرنا