متهم ردیف اول ع-ب در دومین جلسه رسیدگی به قتل بانوی میاندورودی خدیجه رمضانی با تشریح جزئیات حادثه گفت: تمام ضربا ت چاقو و تبر را خودم به مقتوله وارد کردم، در ادامه جلسه متهم ردیف دوم نیز به بیان اقدامات خود در این پرونده پرداخت.

dadgahe-ghatl50

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، این جلسه با حضور متهم ردیف اول، ع – ب (همراه با وکیل تسخیری) و متهم ردیف دوم، م – ش همراه با وکیل انتخابی او، و خانواده مقتوله خدیجه رمضانی به همراه وکیل آنان در شعبه  اول کیفری ۲ استان، با حضور سه قاضی از ساعت ۱۰ صبح امروز تشکیل و تا ساعت آخر وقت اداری امروز ادامه یافت.

 

 

 

در این جلسه ابتدا دادستان عمومی و انقلاب نکا ضمن قرائت کیفرخواست متهمان از دادگاه تقاضای مجازات متهمین را در خواست کرد، سپس پدر، مادر و همسر مرحومه یک به یک با قرار گرفتن در جایگاه شکات از دادگاه اشد مجازات متهمان را درخواست کردند.

 

 

در ادامه ع-ب  متهم ردیف اول با تشریح جزئیات حادثه گفت: تمام ضربا ت چاقو و تبر را خودم به مقتوله وارد کردم، در ادامه جلسه متهم ردیف دوم نیز به بیان اقدامات خود در این پرونده پرداخت.

 

 

نهایتا پس از شور قضات، کاظم زاده رییس دادگاه شعبه اول کیفری ۲ استان اعلام کرد: با توجه به اینکه اصل جسد بنا به راهنمایی و اظهارات متهمان و تشریح صحنه قتل توسط آنان کشف شده، بقایای جسدی بوده است که احیانا مورد طعمه حیوانات قرار گرفت و فقط دو فک، جمجمه و چند قطعه استخوان و لباس و کفش مقتوله کشف گردید و با عنایت به ضرورت تشخیص حتمی و اطمینان کامل این امر که بقایای جسد کشف شده متعلق به خانم خدیجه رمضانی دارابی است.

 

 

 دادگاه با نظریت اکثر اعضاء به این نتیجه رسیده است که آزمایش DNA از بقایای جسد باقی مانده مقتوله در پزشکی قانونی صورت گیرد تا پزشکی قانونی با قید فوریت حداکثر دو هفته نسبت به اعلام نتیجه آزمایش DNA اقدام کرده و دادگاه در اسرع  وقت، آخرین دفاع متهمان را برگزار و نسبت به صدور حکم اقدام کند.

 

 

لازم به ذکر است در این جلسه نظر به اهمیت این موضوع  دو تن از معاونان رییس کل دادگستری استان نیز حضور داشته اند.