رئیس هلال احمر نکا در افتتاح نخستین خانه هلال شهرستان گفت: ارائه خدمات بشر دوستانه و ایجاد محیطی سالم در خانه هلال برای رفع مشکلات افراد از جمله وظایفی است که در این خانه دنبال می شود.

helal ahmar54

 

 

 

به گزارش شرق پرس با حضور احمدی فرماندار نکا، حیدری رییس هلال احمر این شهرستان و جمعی از مردم و مسئولان، اولین خانه هلال و مدیریت بحران روستایی شهرستان نکا در روستای طوسکلا افتتاح شد.

 

 

 

حسین حیدری، رییس هلال احمر نکا، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خانه داوطلبی مکانی است مستقل و مشخص که به منظور گردهمایی اعضا و آشنایی هرچه بیشتر داوطلبان با اهداف ،وظایف و فعالیتهای جمعیت هلال احمر تشکیل می شود.

 

وی افزود: ارائه خدمات بشر دوستانه و ایجاد محیطی سالم در خانه هلال برای رفع مشکلات افراد از جمله وظایفی است که در این خانه دنبال می شود.

 

فرماندار نکا نیز در سخنانی با بیان اینکه هلال احمر نیز در شناسایی آلام و دردهای مختلف در جامعه و امدادرسانی تلاش فراوانی دارد گفت: مسوولیت پذیری اجتماعی یکی از اهداف و خروجی تیم های خانه های داوطلب است که تا در نهایت بتواند تاثیر قابل توجهی در سلامت اجتماعی داشته باشد.

 

جعفر احمدی با اشاره به خدمات دولت در شهر و روستاها افزود: پتانسیل های زیادی در توسعه روستایی و اشتغالزایی روستایی داریم که باید با شناسایی این ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه تلاش کنیم.