سجادی گفت: سال جاری 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به حوزه راه، 8 میلیارد و 700 میلیون تومان به حوزه آب و بالغ بر 6 میلیارد تومان به بنیاد مسکن شهرستان بهشهر اختصاص پیدا کرد...

سجادی فرماندار بهشهر: افزایش 30 درصدی اعتبارات سال جاری در بهشهر

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) فرماندار شهرستان بهشهر گفت: اعتبار سال جاری این شهرستان بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال و نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

 

سید خالق سجادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه اعتبار سال گذشته شهرستان بهشهر ۳۲۰ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: اعتبار سال جاری این شهرستان بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال و نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است که میان ۳۹ دستگاه اجرایی تقسیم و در مجموع ۲۷۹ پروژه تأمین اعتبار شد.

 

وی حوزه راه و آب را مهم ترین اولویت شهرستان بهشهر در امر توزیع اعتبارات عنوان کرد و افزود: حدود ۵۷ درصد اعتبارات این شهرستان در این دو حوزه توزیع و پروژه های اولویت دار در این بخش ها تأمین اعتبار شد.

 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه میانگین شاخص راه های آسفالته روستایی و شهری در کشور ۶۵ درصد، میانگین شاخص استان مازندران ۵۱ درصد و در شهرستان بهشهر ۲۶ درصد است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که حوزه راه شهرستان بهشهر بیشترین عقب ماندگی نسبت به میانگین شاخص کشوری و استانی را دارد، در سال جاری بیشترین اعتبار این شهرستان به حوزه راه اختصاص پیدا کرد.

 

سجادی گفت: سال جاری ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حوزه راه، ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حوزه آب و بالغ بر ۶ میلیارد تومان به بنیاد مسکن شهرستان بهشهر اختصاص پیدا کرد.

 

وی افزود: ۳ میلیار و ۳۰۰ میلیون تومان به حوزه کشاورزی، بالغ بر ۲ میلیارد تومان به آموزش و پرورش در زمینه نوسازی، بهسازی، تجهیز و تعمیر مدارس و همچنین در حوزه ورزش و جوانان ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص پیدا کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان باید نسبت به تسریع در تبادل موافقتنامه و جذب اعتبارات اقدامات لازم را به عمل آورند، خاطرنشان کرد: در سال جاری شهرستان بهشهر پنجمین شهرستان استان مازندران در سهم بری از اعتبارات استانی است.