جناب سرهنگ محمدپور خلیلی در مورد کشفیات مواد مخدر در گلوگاه اظهار داشت: در سال جاری 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات مواد مخدر داشته ایم.

افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر در گلوگاه

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) فرمانده انتظامی گلوگاه گفت : گشت های انتظامی در ماه محرم در گلوگاه افزایش یافته و همیاران محرم برای برقراری نظم و امنیت در هیات های عزاداری در ماه محرم با پلیس همکاری می کنند.

 

 سرهنگ شعبان محمدپور خلیلی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: ساعات و مسیر حرکت های هیات های عزاداری در شهرستان گلوگاه مشخص شده است و در راستای برقراری امنیت با تمام توان وارد شده ایم.

 

وی بدون اعلام آمار همیاران محرم، هدف از به کارگیری آنان را جلوگیری از ترافیک در شهرها در هنگام برگزاری دسته روی های عزداری و سوانح احتمالی اعلام کرد و یادآور شد: این کار با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیات های مذهبی و فرمانداری و دستگاههای ذیربط همیاران محرم شکل گرفته است.

 

فرمانده انتظامی گلوگاه همچنین با اشاره به کاهش ۳۵ تا ۴۰ درصدی سرقت در سال جاری در این شهرستان گفت: دستگیری بموقع سارقان و اجرای طرح جمع آوری معتادانی که سابقه سرقت داشتند و خرده فروشی مواد مخدر انجام می دادند ؛ مهم ترین عامل در کاهش سرقت در این شهرستان است.

 

محمدپور خلیلی در مورد کشفیات مواد مخدر در این شهرستان هم اظهار کرد: در سال جاری ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات مواد مخدر داشته ایم.

 

به گزارش ایرنا, وی همچنین افزود: کنترل دقیق بر سرویس مدارس دانش آموزان در گلوگاه انجام می شود و سرویس های مختلف دانش آموزی با دارا بودن علائم مخصوص و رانندگان مجرب برای حمل و نقل دانش آموزان به کار گرفته شده اند و مشکلی در این راستا وجود ندارد.