افشین قطبی پس از آن برای ادامه فعالیت حرفه ای اش به ژاپن رفت و خیلی زود بخش فارسی را از سایت شخصی خود پاک کرد تا اعتراض هواداران ایرانی را در پی داشته باشد.

afshin-ghotbiii

 

 

شرق پرس: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در مصاحبه ای خود را یک مربی آمریکایی معرفی کرد.

 

 

افشین قطبی در سال هایی که در ایران نبود، خود را ایرانی نمی دانست اما به محض حضور در ایران با بوسیدن پرچم ایران تاکید کرد که همواره ایرانی بوده و ایرانی خواهد ماند.

 

 

وی که در یک مقطع از ایران رفت و در مصاحبه با بی بی سی علیه ایران موضع گیری کرد، مدتی بعد سرمربی تیم ملی شد و سعی کرد اظهارات گذشته اش را پاک کند اما بعد از اینکه ایران را به جام جهانی نبرد، در جام ملت ها نیز ناکام ماند.

 

 

وی پس از آن برای ادامه فعالیت حرفه ای اش به ژاپن رفت و خیلی زود بخش فارسی را از سایت شخصی خود پاک کرد تا اعتراض هواداران ایرانی را در پی داشته باشد.

 

 

قطبی حالا این روزها دستیار پاتریک کلایورت در تیم ملی کوراسائو است. وی اخیرا در مصاحبه ای خود را یک مربی آمریکایی معرفی کرده است: «ما به عنوان مربیان آمریکایی خود را در سطح جهانی مطرح نکرده ایم.

 

 

ما باید سخت تر کار کنیم تا فرصت های بهتری در خارج از کشور به دست آوریم. به ما مربیان آمریکایی سخت اعتماد می کنند و متاسفانه ملیت از کیفیت مهم تر است!»