شرکت مخابرات مازندران در اقدامی خودجوش! طرح‎های یکساله اینترنت کاربران را بدون اطلاع مشترک برای یک سال دیگر تمدید می کند تا هیچ زحمتی برای مشترکان جهت تمدید اینترنت ایجاد نشود.

اقدام خودجوش مخابرات مازندران در تمدید قرارداد اینترنت مشترکان!

 

 

به گزارش شرق پرس روزگاری بود که اینترنت تنها از مبادی شرکت دولتی مخابرات توزیع می‎شد اما اکنون با صدور مجوزهای متعدد برای شرکت‎های مختلف ارائه دهنده اینترنت یا ISP، شرایط برای انتخاب بهترین خدمات توسط کاربران بر اساس اختیار فراهم شده است.

 

در این شرایط است که هر روز طرح‎های جدیدی برای ارائه اینترنت به مردم توسط شرکتهای فروشنده اینترنت رونمایی می شود تا بتوانند با ارتقای کیفیت و کمیت در کنار کاهش هزینه‎های پرداختی برای کاربران، سهم بیشتری از این بازار را به دست بیاورند.

 

ارائه این طرح‎های جدید درحالی است که شرکت مخابرات مازندران نیز در طرحی جدید و ابتکاری طرح‎های یکساله اینترنت کاربران را بدون اطلاع مشترک برای یک سال دیگر تمدید می کند! تا هیچ زحمتی برای مشترکان جهت تمدید اینترنت ایجاد نشود.

 

حال اگر کسی نخواست تمدید کند و تاریخ اتمام قرارداد را فراموش کرد ناگزیر است یک سال دیگر هزینه‎های ماهیانه این قرارداد را بدون اطلاع اولیه و حتی دریافت یک پیامک پرداخت کند.

 

کسی چه می‎داند شاید این تمدیدهای خودکار که در مناطقی از ساری انجام شده است، طرحی برای عقب نماندن از شرکت‎های  ISP  رقیب باشد که دودش به چشم مشتریان می‎رود.

 

 

 

 

 

 

تابناک