حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به مشکلات هزار جریب نکا اظهار داشت: امیدواریم مسئولان استانی و کشوری در تزریق اعتبارات در زمان مناسب در اوایل سال اهتمام ویژه اعمال کنند تا از مشکلات مردم کم شود.

امام جمعه نکا لائینی : مسئولان در رفع مشکلات مردم هزار جریب اهتمام ورزند

 

شرق پرس(شرق مازندران) : حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های جمعه شهرستان از وضعیت نا مناسب و حادثه خیز بودن جاده های هزارجریب این شهرستان نامید انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان برای حل این مشکل شد.

امام جمعه نکا در خطبه های این هفته که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت برگزار شد افزود: اعتبارات برای ساماندهی وضعیت جاده این بخش محروم خیلی کند تزریق می شود و به همین دلیل هم کارها سریع پیش نمی رود .
وی افزود : دیر رسیدن اعتبارات به شهرستان و تخصیص دیرهنگام آن به جاده سازی های بخش هزارجریب، زندگی مردم را با مشکلات فراوان روبرو کرده است.
او با اشاره به اینکه بخش هزارجریب نکا از راه مناسب برخوردار نیست و به دلیل بارندگی در فصل پاییز و زمستان، امکان جاده سازی در این منطقه وجود ندارد ، ادامه داد : امیدواریم مسئولان استانی و کشوری در تزریق اعتبارات در زمان مناسب در اوایل سال اهتمام ویژه اعمال کنند تا از مشکلات مردم کم شود.
محمدی لایینی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر ، بیان داشت: در هفته دولت باید زحمات این شهیدان، اخلاص، معنویت و ساده زیستی و دچار نشدن به خوی کاخ نشینی و استکباری آنان الگوی ما باشد.
به گزارش ایرنا وی با بیان اینکه خدمات خوبی توسط دولتمردان و مسئولان در دولت تدبیر و امید در شهرستان ارائه شده است که باید قدردان آنان باشیم ، افزود : امیدواریم با سرعت بخشی به پروژه های نیمه تمام و توجه به عمران و آبادانی و اشتغال جوانان گام های بزرگ تری برای رفع مشکلات مردم برداشته شود.