اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مستندات موجود از تخلفات انتخابات شورای شهر ساری را کافی ندانستند و با رای اعضاي این هیات انتخابات شورای اسلامی شهر ساری تاييد شد...

انتخابات شورای شهر ساری تائید شد

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) به نقل از استنادنیوز, در نهایت پس از جنجال های فراوان بر سر تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر ساری، هیات مرکزی نظارت رای نهایی را صادر کرد.

 

 

در جلسه امروز هیات مرکزی نظارت که از ساعت ۸:۳۰ دقیقه در محل کمیسیون شوراها تشکیل شد، اعضای این هیات پس از بررسی جوانب انتخابات شورای شهر ساری و شنیدن صدای معترضان و مسئولان شهری و استانی و مشاهده اسناد مربوطه به شور نشست و پس از گذشت ساعاتی اعضای این هیات به رای گیری پرداختند.

 

در پایان رای گیری، اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مستندات موجود از تخلفات انتخابات شورای شهر ساری را کافی ندانستند و با رای اعضای این هیات انتخابات شورای اسلامی شهر ساری تایید شد

 

قاسم میرزایی نیکو عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به مسائلی که در مورد حوزه انتخابیه ساری وجود داشت طرفین موافق و مخالف ابطال انتخابات دعوت شدند و در رابطه با این مسئله صحبت شد و در نهایت انتخابات در ساری به تایید رسید.

 

البته پس از این جلسه شمس الله شریعت نژاد عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای مازندران گفت: در جلسه امروز هیات عالی نظارت بر انتخابات که جهت بررسی نتایج انتخابات شورای شهر ساری برگزار شد به جمع بندی نهایی در این زمینه دست نیافتیم و نتیجه انتخابات شورای شهر ساری هنوز نامشخص است.