رئیس پلیس فتا گفت: متهم پس از دستگیری و در تحقیقات به عمل آمده هدف از این کار را سرگرمی عنوان کرد که در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
download
 
شرق پرس : سرگرد “علی عباسی کسانی ”  گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس وبلاگی را مشاهده که در آن مدیر وبلاگ اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی کرده که پس از هماهنگی با مراجع قضایی مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
 
 
 
وی ادامه داد: پس از تحقیقات و انجام مراحل فنی و تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی متهم شناسایی ،دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده  شد.
 
 
 
 
رئیس پلیس فتا ایلام گفت: متهم پس از دستگیری و در تحقیقات به عمل آمده  هدف از این کار را سرگرمی عنوان کرد که در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 
 
 
 
 
وی با اشاره به اینکه جرایم اینترنتی و غیر اخلاقی در فضای مجازی یک تهدید برای نوجوانان و جوانان است گفت: راهبردی ترین اقدام در کاهش اینگونه جرایم آموزش و فرهنگ است وخانواده ها به عنوان اولین و بهترین عامل در پیشگیری از جرایم می تواند نقش پر رنگی در این راستا ایفا نماید.
 
 
 
 
 
سرگرد کسانی در پایان گفت: پلیس فتا آماده مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های ۶۵-۲۱۸۲۳۶۱-۰۸۴۱ تماس حاصل نمایند. 
 
 
 
 
 
 
 
باشگاه خبرنگاران