مدعی دوم هم زنی به نام «راشل کروکس» است که می‌گوید در سال ۲۰۰۵ وقتی ۲۲ سال داشته، مورد تعرض بدنی ترامپ قرار گرفته است.

انتشار رسوایی اخلاقی جدید ترامپ !

 

شرق پرس: با گرم تر شدن رقابت های انتخاباتی در آمریکا و آغاز مناظره ها , باز هم اسنادی از رابطه‌های نامشروع  نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رو شد و ظاهرا رسوایی اخلاقی ترامپ ادامه خواهد داشت.

در گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، به نقل از دو زن عنوان شده که ترامپ آن‌ها را به نحو نامتعارفی لمس کرده است.

یکی از این افراد زنی ۷۴ ساله به نام «جسیکا لیدز» است که مدعی شده سه دهه قبل ترامپ سعی کرده وی را در یک هواپیما مورد تعرض قرار دهد. مدعی دیگر هم زنی به نام «راشل کروکس» است که می‌گوید در سال ۲۰۰۵  وقتی ۲۲  سال داشته، مورد تعرض بدنی ترامپ قرار گرفته است.

شبکه سی‌بی‌اس هم بخشی از یک برنامه تلویزیونی مربوط به سال ۱۹۹۲ را منتشر کرده که ترامپ در آن صحبتی نامتعارف را در مورد یک دختربچه مطرح می‌کند.

سی‌بی‌اس همچنین به اظهارات ترامپ در مورد حضورش در میان زنان نیمه‌عریان هم اشاره کرده و نوشته که وی در یک فایل صوتی مربوط به یک برنامه رادیویی در سال ۲۰۰۵ با افتخار تعریف می‌کند که چطور به واسطه اینکه مالک محل برگزاری یک برنامه نمایشی است، می‌تواند به اتاق تعویض لباس زنان رفته و بین آن‌ها قدم بزند.

ترامپ سال ۲۰۰۶ هم در مورد دخترش ایوانکا اظهارات مشابهی را مطرح کرده و گفته: «اگر ایوانکا دخترم نبود، احتمالا با او قرار می‌گذاشتم.»