پايگاه اينترنتي «ام 6 اينفو» به نقل از بانر افزود: بر اساس 700 سند سري که اکنون منتشر شده است، هيتلر داستان ساختگي خودکشي را طراحي کرد، اما پس از آن با يک زيردريايي به «تنريف» اسپانيا و پس از آنجا به آرژانتين رفت.

hitler154

 

 

 

شرق پرس: باب بانر، مأمور سابق سازمان سیا در این باره می گوید: آدولف هیتلر در سال ۱۹۴۵ خودکشی نکرده بود و تا سالها بعد از آن تاریخ در برزیل زندگی کرده است.

 

باب بانر، مأمور سابق سازمان سیا در این باره می گوید در سال های اخیر داستان های زیادی مغایر با روایت رسمی درباره مرگ هیتلر رهبر آلمان نازی مطرح شده که خودکشی هیتلر و همسرش «اوا براون» با خوردن کپسول سمی سیانور یا شلیک گلوله به سر را نفی می کند.

 

پایگاه اینترنتی «ام ۶ اینفو» به نقل از بانر افزود: بر اساس ۷۰۰ سند سری که اکنون منتشر شده است، هیتلر داستان ساختگی خودکشی را طراحی کرد، اما پس از آن با یک زیردریایی به «تنریف» اسپانیا و پس از آنجا به آرژانتین رفت.

 

به ادعای بانر، هر چه بیشتر در اسناد و کتاب های تاریخی دقت کنیم، در می یابیم که دلیلی برای خودکشی هیتلر وجود ندارد. یکی از اسناد موجود هم حاکیست که ارتش آمریکا در آلمان نتوانست جسد هیتلر را کشف کند و هیچ دلیلی نیز درباره مرگ یا خودکشی وی در دست ندارد.   

 

همچنین یک دانشجوی برزیلی در پایان نامه دکترایش در سال ۲۰۱۴ مدعی شد که هیتلر با نام مستعار آدولف لایپزیگ در برزیل می زیست، تا اینکه در سن ۹۵ سالگی در سال ۱۹۸۴ میلادی مرد.  

 

بانر هم به نقل از یک مرد یونانی در یک فیلم مستند گفته است که هیتلر و شماری از شخصیت های رژیم نازی، اواخر جنگ جهانی از آلمان گریخته و راهی آمریکای لاتین شدند.

 

آدولف هیتلر ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ در مسافرخانه‌ای در شهری مرزی و کوچک به نام بران‌آئو ام این در اتریش، بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان زاده شد.

 

خبرآنلاین در پایان می نویسد: وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد تا اینکه در سال ۱۹۳۹ جنگ جهانی دوم را آغاز کرد؛ جنگی که در سال ۱۹۴۵ میلادی با شکست آلمان و متحدانش پایان یافت.