آیت الله طبرسی ضمن انتقاد از تاخیر دولت در سفر به مازندران مشکل اقتصادی و اشتغال استان را مورد توجه قرار داد و خواهان تلاش بیش از پیش دولت در این زمینه شد.

انتقاد خطیب جمعه ساری از سفر نکردن دولت به مازندران

 

 

 

به گزارش شرق پرس آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری از اینکه هیئت دولت تاکنون به استان سفر نکرده است، انتقاد کرد و خواستار سفر هیئت دولت به استان شد.

 

 

 

وی با گرامیداشت هفته دولت، کاهش تورم و توافق هسته‌ای را از دستاوردهای دولت برشمرد و خواست تا برنامه‌های دولت را در استان پیاده کند.

 

 

آیت‌الله طبرسی، سیاست اقتصاد مقاومتی را برای رفع مشکلات و برون‌رفت از تحریم‌ها مؤثر دانست و گفت: همچین بخش خصوصی باید در این راه به دولت کمک کند.

 

 

امام‌جمعه ساری به طرح خروج پادگان از شهر ساری اشاره و اضافه کرد: این طرح با پیگیری شهردار و شورای شهر انجام شد و خدمتی به شهروندان به شمار می‌رود.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید مبارزه با تروریسم در کشور تقدیم شده است، گفت: کشتار مردم بی‌گناه توسط اسرائیل، ترور گفته نمی‌شود درحالی‌که مردم سوریه و لبنان می‌خواهند مستقل باشند به آن‌ها تروریسم می‌گویند.

 

 

به گزارش مهر آیت‌الله طبرسی، ایجاد امنیت و عدالت، ارتقای فرهنگ دینی و اقتصادی را از نیازها برشمرد و با اشاره به مشکل اشتغال و بیکاری در جامعه خواهان تلاش دولت در این زمینه شد.