یوسف نژاد گفت: گفت: چرا مازندران باید جزو استان هایی باشد که در رده خط قرمز مسئولان کشوری است؟! این به دلیل عملکرد ضعیف مسئولان و مدیران استان و در راس عملکرد ضعیف مدیریت ارشد استان است....

انتقاد شدید نماینده ساری و میاندورود از مدیریت ارشد استان

 

به گزارش شرق پرس دکتر علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و ‎میاندورود، در همایش تجلیل از فعالان ستاد دکتر روحانی در بابلسر اظهار داشت: انتخاباتی که برگزار شد یک نکته مثبتی داشت و آن حضور پرشور مردم بود.

 

 یوسف نژاد با بیان اینکه مسئولان کشور عنوان کردند مازندران خط قرمز ماست اما نسبت به رای آن ناامید هستیم افزود: مردم همه کمک کردند که انتخاباتی پرشور برگزار شد و مشارکت از میانگین کشوری بالاتر بود.

‎یوسف نژاد ابراز داشت: روبروی ما افرادی بودند که با برنامه تخریب و مستمسک قرار دادن بعضی امور مذهبی به میدان آمدند.

‎وی به حرکت عارف در انتخابات ۹۲ و جهانگیری در سال۹۶ اشاره کرد و گفت: مردم گلایه هایی دارند و البته انتظارات هم بسیار زیاد است که برای انتخابات ۱۴۰۰ هم باید مطالبات پاسخ داده شود و هم مشکلات مرتفع گردد.

‎نماینده ساری و میاندورود به حرکات پوپولیستی و توده ای در جامعه اشاره کرد و گفت: چرا مازندران باید جزو استان هایی باشد که در رده خط قرمز مسئولان کشوری است؟!

‎وی ابراز داشت: این به دلیل عملکرد ضعیف مسئولان و مدیران استان و در راس عملکرد ضعیف مدیریت ارشد استان است.

‎یوسف نژاد به حضور بقایای مدیران دولت قبل در مازندران اشاره کرد و ابراز داشت: مدیران ناکارآمد، ضعیف و ناشایسته در مازندران مشغول به کارند که امتیاز آنها پایین تر از میانگین شاخص وضعیت مدیریتی در کشور است.

‎وی ادامه داد: بنده به مسئولان کشوری هم بارها عرض کردم که یک روز بیشتر ماندن این سیستم‌ و مدیران به ضرر مازندران است.

عضو فراکسیون امید مجلس ابراز داشت : ما انتظارات و مطالباتی داریم و خواهش من از آقای نریمان و‌ دوستان این است که در انتخابِ مدیر ارشد استان با عقل و درایت عمل کنند تا در انتخابات ۱۴۰۰ نگویند مازندران جزو چهار استان پایین و ناامیدکننده است.

‎یوسف نژاد با بیان اینکه در مازندران و کشور افرادی در لیست امید هستند اما در مجلس ما را نا امید کردند گفت: در آینده نزدیک نام این افراد مشخص می شود تا تکلیف مشخص گردد.

‎یوسف نژاد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه الان طرفداران اقای روحانی زیاد شدند افزود: اما ما برای تشکیل ستادهای شهرستان ها مشکل داشتیم؛ در بسیاری از ادارات و فرمانداری ها اجازه نصب بنر به ستاد نمی دادند در حالی که استان مازندران ریشه اصلاح طلبی دارد.

‎وی گفت:امیدواریم تلاش دوستانی که بی منت کار کردند قدر نهاده شود و همه با وحدت در راستای پیگیری مطالبات اقدام نمایند.