کارلوس کی روش درباره اتهامی که به وی زده شد گفت: دبیر سابق کمیته اخلاق اتهام‌های سنگینی به من زده است و او یک شخصیت واهی دارد و ثابت کرد یک ترسو است.

keyrosh-90

 

 

شرق پرس: کارلوس کی‌روش بین دو نیمه بازی پرسپولیس و ملوان با خبرنگاران گفت و گو کرد و اظهار داشت: تشکر می‌کنم از اینکه صحبت‌هایم را گوش می‌کنید. تاکید می‌کنم شخص مسئولیت حرف‌هایم با خود من است نه مترجم من. همانطور که می‌دانید دبیر سابق کمیته اخلاق ایشان اتهام های سنگین  و جدی به شخصیت من وارد کرده است.

 

 

وی ادامه داد: بار دیگر تاکید می‌کنم ایشان شخصیت واهی دارند.اگر ایشان واقعا شخصیت مذهبی واقعی دارند نباید درایام سوگواری امام حسین(ع) نباید چنین مسایلی را مطرح می‌کرد و این حرف‌ها نباید در این ایام عزیز مطرح می‌شد. اگر ایشان واقعا شخصیت مذهبی دارند باید درک می‌کردند که این اتهام‌ها نباید به شخص من وارد می‌شد و ایشان ثابت کرد شخصیت واهی و دروغین دارند که برخلاف مسایل و اعتقادات اسلامی و حتی مسیحیت اتهام زدند.

 

 

کی‌روش تاکید کرد: او در درجه دوم ثابت کرد که ترسو است که از کمیته اخلاق استعفا کرده و وظیفه من نبود که ثابت کنم بی‌‌گناهم. او باید تخلفم را ثابت می‌کرد. او خودش را پشت رسانه‌ها پنهان کرده است. با پنهان کردن خودش پشت رسانه‌ها به من توهین کرد و شجاعت اینکه بتوانند اتهام‌ها را ثابت کنند ندارد. این اتهام را به من وارد کرد که کی‌روش شخصیت ایران را خدشه‌دار کرده است.

 

 

کی روش تصریح کرد: او ثابت کرد شخصیت واهی و ترسویی دارد و مثل یک طوطی حرف‌ها را تکرار کرده است و استادی به او این سخنان را یاد داده است. این حرف‌ها که زده شده به طور هماهنگ از ذهنیتی که پشت پرده است بیان شده است. من احترام می‌گذارم به ایام عزاداری امام حسین (ع) و بعد از آن می‌گویم چه افرادی در پشت پرده این حرف‌ها را مطرح کرده‌اند. من نه از ایشان و نه از دادگاه‌های فیفا ترسی ندارم و فقط از خداوند می‌ترسم.

 

 

به گزارش فارس, وی در مورد اینکه قصد شکایت و اقدام قانونی دارید گفت: در حال حاضر خیر.