هم اکنون آتش سوزی ناشی از انفجار ضایعات توپ جنگی در مشهد مهار شده و محل توسط تیم چک و خنثی سازی نیروی انتظامی ایمن گردیده است.

انفجار ضایعات توپ جنگی در مشهد یک کشته و 2 مجروح داشت 

 

 

شرق پرس انفجار ضایعات توپ‌های جنگی در یک مرکز بازیافت آهن آلات فرسوده در منطقه گلشهر مشهد یک کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.
 
 
 

یک منبع آگاه امنیتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با تایید این خبر افزود: هم اکنون آتش سوزی ناشی از این انفجارها مهار شده و محل توسط تیم چک و خنثی سازی نیروی انتظامی ایمن گردیده است.

 
 

شاهدان عینی گفتند: دود ناشی از این انفجار و آتش سوزی از کیلومتر دورتر قابل رویت بود.

 

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد با تایید خبر وقوع یک انفجار در این شهرستان، علت این حادثه را انفجار یک خمپاره قدیمی باقی‌مانده در ضایعات آهن یک کارگاه ذوب فلزات خواند که یک کشته نیز بر جای گذاشت.
 
 
 

ایسنا نوشت: عبدالله ارجائی توضیح داد: متاسفانه بر اثر انفجار یک گلوله خمپاره قدیمی در یک کارگاه ذوب فلزات در انتهای گلشهر و در منطقه‌ای موسوم به «نوکاریز»، یک مرد ۳۴ ساله فوت و یک جوان ۳۰ ساله مصدوم شده است.

 

 

وی گفت: براساس اعلام مسئول کارگاه، در مزایده برگزار شده در خصوص آهن‎آلات مستعمل ضایعاتی از یکی از واحدهای نظامی خریداری شده بود.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مشهد همچنین با بیان اینکه حال عمومی مصدوم این سانحه خوب است، گفت: موضوع در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.