رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در یک ماه گذشته ۶۴۸ کیلو و ۱۹۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی از عاملان افیونی در این استان کشف شد و در این عملیات ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و ۷۶۰ نفر از عاملان افیونی دستگیر شدند.

انهدام 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری 760 نفر

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی انتظامی مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی گفت: به‌منظور برقراری امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران اجرای چندین طرح اطلاعاتی و عملیاتی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه استان مازندران قرار گرفت.

 

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: در اجرای این طرح‌های مأموران در سطح استان موفق به کشف ۶۴۸ کیلو و ۱۹۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی از عاملان افیونی در این استان شدند و در این عملیات ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و ۷۶۰ نفر از عاملان افیونی دستگیر شدند.

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در ادامه گفت: اگر به آثار زیان‌بار اعتیاد به مواد مخدر توجه کنیم، با این حقیقت بسیار تلخ روبرو می‌شویم که وقتی یک فرد به این مواد خطرناک و نابودکننده گرایش پیدا می‌کند، سموم خطرناک و کشنده حاصل از استعمال مواد، در اعماق وجود او تأثیر می‌گذارد، نشاط و شادابی را از او می‌گیرد و به دنبال آن احساس کفایت و امنیت در وی نابود می‌شود.

 

 

ثقفی همچنین خاطرنشان کرد: حس احترام به خود و اطرافیان در افراد معتاد بسیار کاهش می‌یابد و قدرت سازگاری به پایین‌ترین درجه خود سقوط می‌کند، تا جایی که دیگر قادر نخواهد بود درد و نگرانی و احساس گناه را تحمل کند و حالت یاس و ناامیدی ناشی از ناکامی به آنان دست می‌دهد که نتیجه آن از دست دادن قدرت به تعویق انداختن ارضای احتیاجات است.