رییس گروه توسعه ورزش بانوان در باره حضور تماشاگران زن در بازیهای لیگ جهانی والیبال گفت: اولین تجربه ورود زنان به ورزشگاه ها به عنوان تماشاگر این نوع بازی ها، بسیارجدی، حساس و مهم خواهد.

zanan-varzeshgah-tamasha

 

 

 

 شرق پرس: رییس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برای حضور افزون بر۵۰۰ نفر از بانوان ایرانی به عنوان تماشاگر در دیدارهای لیگ جهانی والیبال در تهران برنامه ریزی شده است.

 
 
 

فاطمه سلیمی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: نظم و امنیت این بازی ها از سوی حراست وزارتخانه های کشور، ورزش و جوانان و نیروی انتظامی برقرار خواهد شد.

 

 
عضو شورای تخصصی بانوان بسیج ورزشکار کشور با اشاره به اینکه انتظار می‌رود افزون بر ۲۰۰ الی ۵۰۰ نفر از بانوان کشورمان از نزدیک شاهد این مسابقات باشند، تصریح کرد: موارد اندک بد حجابی درمیان این زنان می تواند شان کشورمان را زیر سوال ببرد.

 

 
به گفته وی اولین تجربه ورود زنان به ورزشگاه ها به عنوان تماشاگر این نوع بازی ها، بسیارجدی، حساس و مهم خواهد بود و به همین دلیل نیروی انتظامی همراه با حراست وزارت کشور و حراست وزارت ورزش وجوانان مسئولیت امنیت و نظم این بازی ها را به عهده خواهند داشت.

 

 
چندی پیش شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از حضور خانواده ها و زنان در مسابقات والیبال خبر داده و گفته بود: این تصمیم در کمیته مشترک با حضور نمایندگان معاونت امور زنان ریاست جمهوری و وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان اتخاذ شده است.

 

 
به گزارش ایرنا در برخی از مساجد و اماکن عمومی تهران اطلاعیه های مبنی بر ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ها توزیع شده و صادرکنندگان این اطلاعیه ها خواستار برگزاری تجمع اعتراضی در این خصوص شده اند.

 

 
دیدارهای خانگی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی از ۲۹خرداد ماه جاری به مدت سه هفته در سالن ورزشی ۱۲هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.