فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آیا حد و اندازه یک ملت 85 میلیونی که 37 سال است در خطیرترین صحنه‌های عالم دست و پنجه نرم کرده و در این مسیر موفق بوده است، تنها سه مدال طلا در المپیک است؟

 

سردار فدوی گفت: یک موضوع مهم که در کنار توانمندی‌های افراد بسیار اهمیت داشته و ساری و جاری است، همان جان انسان‌هاست و اینکه انسان به مرحله‌ای برسد که آماده جانفشانی در راه خدا باشد. ملت ما در این عرصه تا حد توان افتخارآفرینی کرده و این حد و اندازه مردم ما و انقلاب اسلامی ماست.

وی با اشاره به بازی‌های المپیک تصریح کرد: آیا حد و اندازه یک ملت ۸۵ میلیونی که ۳۷ سال است در خطیرترین صحنه‌های عالم دست و پنجه نرم کرده و در این مسیر موفق بوده است، تنها سه مدال طلا در المپیک است؟ متاسفانه برخی مسئولان کشور اعلام می‌کنند که حد ما همین است، اما این‌گونه نیست و باید به خودباوری برسیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قطعا اگر کاری را آغاز کنیم، موفق خواهیم شد چراکه خداوند این حد و اندازه را برای بندگان خود قرار داده است. بر سر مسائل ابتدایی جامعه گیر کردن نشان از وجود مشکل در بخشی از کار و طی نکردن روال درست امور است./ ایسنا