اکبر میثاقیان مربی تیم مدعی لیگ برتری خونه به خونه بابل خبر اخراج خود را تائید کرد

اکبر میثاقیان از تیم خونه به خونه بابل اخراج شد

 

 

به گزارش شرق پرس اکبر میثاقیان در گفت و گو با ایرنا از توضیح بیشتر در این زمینه را به بعد از نشستش با مالکان تیم خونه به خونه بابل موکول کرد.

 

 

صبح امروز قرار شد تا مالکان تیم خونه به خونه بابل برادران حسن زاده نشستی را با سرمربی تیم خود پیرامون مسائل حاشیه ای ایجاد شده پس از بازی هفته بیست و نهم تیمشان با خیبرخرم آباد در بابل داشته باشند و پس از آن وضعیت سرمربی تیم نیز مشخص می شود.

 

شنیده می شود در شرایط فعلی حسن رحیمی از مربیان با سابقه مازندرانی به طور موقت به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است.

 

مدیررسانه ای تیم خونه به خونه بابل در گفت و گو با ایرنا گفت که خودش هم این شایعه را شنیده و هنوز موفق به تماس با مالکان تیم برای صحت و سقم این خبرنشده است.

 

محمد نعمتی که پیگیر درمان بیماری خودش است صحت و سقم این خبر را به پس از دریافت اطلاعات از مالکان تیم موکول کرد.

 

شایعه اخراج سرمربی تیم متمول خونه به خونه بابل که این روزها با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول رقابت های لیگ دسته اول قراردارد ، از زمانی مطرح شد که این تیم دربازی خانگی هفته بیست و نهم در برابر خیبرخرم آباد نتوانست نتیجه بهتری از تساوی کسب کند.

 

انتظار مالکان متمول تیم خونه به خونه بابل از بازی خانگی نتیجه ای جز برد نبوده، ولی سخت جانی تیم حریف باعث شد تا علی رغم بازی خوب بازیکنان خونه به خونه در دیدار خانگی نتیجه ای جز تساوی و تقسیم امتیاز به دست نیاید و این تساوی آتش اختلاف را برای تیم صدرجدولی روشن کرد.

 

تیم خونه به خونه بابل از ابتدای فصل تاکنون با قرارگرفتن در زمره سه تیم بالای جدول، شانس صعود به لیگ برتر را برای خود حفظ کرد و با بازی خوب خود در چند هفته گذشته توانست یک پله نیزبه رده بالاتر( رده دوم جدول) صعود کند.

 

تیم خونه به خونه بابل با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول ۲۰ تیمی رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان قرار دارد و از این رقابت ها سه تیم به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

 

 

تیم های پیکان تهران و فجر سپاسی شیراز نیز از دیگر تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر هستند.