محمد تقی نورزاد ضمن تاکید بر مستقل بودن خود افزود: اگر ما شجاعت داشتیم، وضعیت کارخانه چیت‌سازی به این صورت نبود، سکوت درباره برخی مسائل سبب شد تا اقتصاد منطقه بهشهر آسیب ببیند.

اگر شجاعت داشتیم، وضعیت کارخانه چیت‌سازی به این صورت نبود/ سکوت درباره برخی موجب شد تا اقتصاد بهشهر آسیب ببیند

 

 

 

به گزارش شرق پرس محمدتقی نورزاد در گفت‌وگو با فارس در شهرستان بهشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار کرد: خباثت دنیای استکبار نمی‌خواهد که پیام ما به مردم دنیا برسد، اگر خبرنگاران مسلمان و متعهد در جامعه حضور نداشته باشند نمی‌توانیم نسبت به مسائل منطقه و دنیا آگاهی لازم را داشته باشیم.

 

 

وی با اشاره به رسانه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: خبرنگاران ما واقعیت و حقیقت را می‌گویند و از کسی واهمه ندارند، آنها در خط مقدم همه جبهه‌ها حضور دارند و در بحث امنیتی، خبرنگاران ما با شجاعت تمام در جنگ‌ها حاضر می‌شوند.

 

فرماندار بهشهر بیان کرد: مسئولان با تمام وجود به خبرنگاران ما که اخبار درست را به مردم ارائه می‌دهند و افکار عمومی را آگاه می‌سازند افتخار می‌کنند.

 

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران نتوانند ارتباط درستی بین مردم و مسئولان برقرار کنند، هر دو طرف ضرر می‌بینند و ارتباط درست ناشی از شناخت مناسب و بررسی تحولات و سیاست‌هاست.

 

فرماندار بهشهر یکی از ویژگی‌های خبرنگار موفق را آگاهی لازم در همه زمینه‌ها دانست و تصریح کرد: سطح اطلاعات یک خبرنگار باید بیشتر از معلومات مسئولان باشد و در کنار همه این شناخت‌ها مدیریت و تدبیر و سیاست هم باید باشد.

 

نورزاد شرایط منطقه و جهان را وضعیتی خاص دانست و گفت: همه می‌خواهند بدانند مردمی که دیانت آنها عین سیاست و سیاست آنها عین دیانت آنها است، چطور رفتار می‌کنند و اخلاق و پیشرفت‌های آنها چگونه است و در این زمینه، رسالت خبرنگاران ما بیشتر از بقیه است.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب که فرموده‌اند «انقلاب ما انقلاب فرهنگی است»، خاطرنشان کرد: ما باید در صادر کردن این انقلاب تلاش‌های لازم را انجام دهیم و این امر مهم با توانمندی‌ها و منطق درست امکان‌پذیر است.

 

نماینده عالی دولت در بهشهر با اشاره به اینکه در شهرستانی شهیدپرور زندگی می‌کنیم و شرمنده شهدا هستیم، افزود: هر کاری انجام دهیم و حتی اگر تمام توان خود را به‌کار بگیریم، حتی یک قطره از خون شهیدان را نمی‌توانیم جبران کنیم.

 

این مسئول درباره برخی اظهارنظرها در مورد خود، اظهار کرد: به‌دنبال حاشیه نیستم و مستقل عمل می‌کنم و شاید به همین خاطر بود که در قضیه چیت‌سازی بهشهر، همه مرا تنها گذاشتند.

 

وی در پایان گفت: اگر ما شجاعت داشتیم، وضعیت کارخانه چیت‌سازی به این صورت نبود، سکوت درباره برخی مسائل سبب شد تا اقتصاد منطقه بهشهر آسیب ببیند.