میری قلعه سری شهردار نکا در شرق مازندران با اشاره به تخصیص تنها 20 درصد از بودجه دولتی شهرداری گفت: مدیریت شهری به دنبال ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار است.

شهردار نکا میری قلعه سری: ایجاد درآمد پایدار, دغدغه مدیریت شهری نکا

 

 

به گزارش شرق پرس سید عیسی میری شهردار نکا در جلسه علنی شورای شهر نکا گفت: با تزریق به‌موقع اعتبارات در پروژه سد لاستیکی نکا بر روی نکارود خوشبختانه در حال حاضر با پیشرفت ۷۰ درصدی روبرو هستیم و  در حال حاضر قرارداد نصب و سایر کارهای اسکلتی این پروژه منعقد و انجام شد لذا برای بهره‌برداری از این طرح نیازمند راه‌اندازی سد گلوردهستیم.

 

وی بابیان اینکه شهرداری نکا به‌تنهایی نمی‌تواند پیگیر قضیه کشتارگاه باشد، تصریح کرد: پس از کناره‌گیری شهرداران شرق مازندران از این پروژه شهرداری نکا مجوز کشتارگاه صنعتی در مقیاس کوچک را از دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری خواستار شد که در این خصوص تاکنون موافقتی حاصل نشد.

 

این مسئول شهری با اشاره به بحث تخریب پارک بانک کشاورزی نکا اظهار داشت: بانک کشاورزی بنا به پروانه صادره از گذشته با زیاده‌خواهی خواستار دو راه دسترسی بود که در این راستا طبق قانون تنها یک‌راه دسترسی را می‌توانند انتخاب کنند در غیر این‌طورت باید پارک کشاورزی را به روال سابق بازگردانند.

میری از آماده‌سازی طرح ضلع شرقی کمربندی نکا خبر داد و همچنین بیان کرد: در مرحله اولیه خاک‌شناسی این منطقه توسط کارشناسان مربوطه انجام‌شده و همچنین در این خصوص طرح نخست آماده و طرح دوم در مرحله پایانی قرار دارد همچنین در ادامه این مسیر به دنبال مدیریت منابع و پروژه انسانی توسط شهرداری نکا هستیم.

 

شهردار نکا با اشاره تخصیص ۲۰ درصد از اعتبارات دولتی تصریح کرد: باوجود شرایط اقتصادی درسطح کشور سال گذشته شاهد تخصیص ۲۰ درصد از بودجهٔ شهرداری نکا توسط اعتبارات دولتی بودیم لذا باوجوداین شرایط هیچ‌یک از پروژه‌های عمرانی شهر نه‌تنها تعطیل نشد بلکه امیدواریم در سال جاری پروژه سی متری انجام و استارت مجتمع تجاری و پارکینگ مکانیزه طبقاتی در نکا زده شود.

 

 وی در پایان جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمد پایدار را ازجمله دغدغه‌های مدیریت شهری نکا برشمرد چراکه با جذب سرمایه‌گذار به‌مرور می‌توان زمینه‌های درآمد پایدار را در سطح شهرستان مهیا کرد همچنین در این راستا پنج گروه سرمایه‌گذار از فرصت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های این شهرستان بازدید به عمل آوردند لذا به‌محض پایان مذاکرات و گفتمان‌ها با این سرمایه‌گذاران به دنبال اجرای قانون معاملاتی در این شهرستان هستیم.

 

 

 

 

 

 

مهر