مدیر کمیته امداد بهشهر گفت: در بخش محروم‌نشین منطقه هزارجریب, 100 طرح اشتغالزا ایجاد شد و مابقی نیز در دشت و شهر بهشهر است.

ایجاد 100 طرح اشتغالزا در هزار جریب بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس موسی عمادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: سه هزار و ۴۵۰ خانوار با هفت هزار و ۱۲۰ نفر زیر پوشش این نهاد  قرار دارند که نسبت به جمعیت ۱۶۵ هزار نفری این شهرستان, حدود ۴.۵ درصد این جمعیت زیر پوشش این نهاد هستند.

 

 

 

وی افزود: در سال ۹۲  نخستین شهرستان در جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات شدیم و در سال ۹۳ نیز ۹۶ درصد اعتبارات اشتغال را جذب کردیم.

 

 

عمادی بیان کرد: در جشن رمضان امسال نیز خیران این شهرستان ۲۲۳ میلیون تومان را تعهد کردند که تاکنون ۱۰۰ میلیون آن تحقق یافت و مابقی در حال انجام است.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر گفت: در طرح «مفتاح‌الجنه» امسال  نیز که با حضور مسئولان و خیران برگزار شد, ۵۵ میلیون تومان به خانواده‌های بی‌بضاعت اختصاص یافت.

 

 

وی افزود: در بخش محروم‌نشین منطقه هزارجریب, ۱۰۰ طرح اشتغالزا ایجاد شد و مابقی نیز در دشت و شهر بهشهر است.

 

 

عمادی بیان کرد: براساس توانمندسازی خانواده زنان بی‌سرپرست سالانه ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از طریق توانمندسازی از سیستم امداد خارج می‌شوند،اما متاسفانه, عده‌ای از بانوان همسران خود را از دست می‌دهند و یا برخی از همسرشان جدا می‌شوند دوباره  به همان تعداد می‌رسد.

 

 

وی تصریح کرد: از اهداف مهم این نهاد آن است که  خانواده‌ها با مشاوره، توانمند شدن و ایجاد اشتغال مناسب از چرخه حمایتی خارج شوند.