محمد سیرتی از ساخت یک هواپیمای جدید در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران خبر داد و گفت: طراحی و تولید یک هواپیمای ۷۰ نفره در دستور کار قرار دارد که با تامین منابع مالی ساخت آن را شروع می‌کنیم.

ایران هواپیمای مسافربری 70نفره می سازد

 

 

شرق پرس: مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران از طراحی و تولید یک هواپیمای جدید ۷۰ نفره در داخل کشور خبر داد و گفت: تولید هواپیمای ایران ۱۴۰ ادامه دارد، اما اجازه پرواز آن پس از سانحه سال گذشته لغو شد.
 
 

 محمد سیرتی در جمع خبرنگاران از ساخت یک هواپیمای جدید در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران خبر داد و گفت: طراحی و تولید یک هواپیمای ۷۰ نفره در دستور کار قرار دارد که با تامین منابع مالی ساخت آن را شروع می‌کنیم.

 

مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران با اشاره به اینکه دفتر طراحی ما کار طراحی این هواپیما را انجام می‌دهد، بیان کرد: با توجه به تجربیاتی که در ساخت هواپیماهای مسافری به دست آورده‌ایم این هواپیما ساخته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تولید هواپیمای ایران ۱۴۰ در این شرکت ادامه دارد، گفت: اما اجازه پرواز این هواپیما پس از سانحه سال گذشته لغو شده است.

 

مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی با اشاره به اینکه هواپیماسازی در دنیا با هماهنگی چند شرکت انجام می‌شود، گفت: اما به دلیل تحریم‌ها ناگزیریم تا خیلی از کارهای ساخت هواپیما را خودمان انجام دهیم.

 
 
مهر