خبرگزاری رویترز در بازتاب درگذشت هادی نوروزی آورده است: بازیکنی که در ابتدای فصل به عنوان کاپیتان تیم قهرمان 9 دوره لیگ ایران انتخاب شده است، در سن 30 سالگی درگذشت. هر چند این بازیکن خیلی زود به بیمارستان منتقل شد ولی این امر فایده‌ای نداشت و او درگذشت.

norozi-manzell2

 

 

 

شرق پرس: رسانه‌های معتبر جهان خبر درگذشت هادی نوروزی را بازتاب دادند.

 

 

 

 هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق و متعصب قرمزپوشان صبح پنجشنبه به علت سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

 

خبرگزاری رویترز در بازتاب این خبر آورده است: بازیکنی که در ابتدای فصل به عنوان کاپیتان تیم قهرمان ۹ دوره لیگ ایران انتخاب شده است، در سن ۳۰ سالگی درگذشت. هر چند این بازیکن خیلی زود به بیمارستان منتقل شد ولی این امر فایده‌ای نداشت و او درگذشت. نوروزی در سال ۲۰۰۰ به بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال در ایران پیوست و در تیم‌های پایه این باشگاه شروع به فعالیت کرد و در سال ۲۰۰۸ اولین بازی خود را برای تیمش انجام داد و زمانی که افشین قطبی هدایت تیم فوتبال ایران را بر عهده داشت برای تیم ملی ایران نیز به میدان رفت. او پس از یک دوره کوتاه در نفت تهران به پرسپولیس برگشت و به عنوان کاپیتان در این تیم شروع به فعالیت کرد.

 

 

پایگاه پرتغالی‌زبان torcedores نیز درباره این بازیکن نوشت: این بازیکن ایرانی در حالی که ۳۰ سال بیشتر نداشت در خواب از دنیا رفت و دچار سکته قلبی شد. او ۱۰ سال بازیکن حرفه‌ای بود و تمام دوران فوتبالش را در داخل ایران در تیم‌هایی چون فجر سپاه، داماش، پرسپولیس و نفت گذراند.

 

 

همچنین سایت اخبار فوتبال هلند نوشت: فوتبال ایران به دلیل درگذشت بازیکن ۳۰ ساله پرسپولیس در شوک فرو رفت. او در پرسپولیس مدت زیادی را بازی کرد و در این تیم به عنوان کاپیتان مشعول به کار بود و در هفته اول لیگ جاری موفق شد با گلی زیبا دروازه پدیده را باز کند. پس از درگذشت این بازیکن، مربی و هم‌بازی‌های سابق او نظیر علی دایی، جواد کاظمیان و خیلی دیگر از هم‌تیمی‌های فعلی و سابقش به این حادثه واکنش نشان دادند.

 

 

به گزارش ایسنا خبر درگذشت این بازیکن خوش‌اخلاق ایرانی در سایت‌ها و روزنامه‌های دیگری نیز بازتاب داشته است.