در تصادف محور گهرباران شهرستان میاندورود پای راننده موتورسیکلت مانند تصادف مشابه چند روز قبل قطع شد و متاسفانه راکب جان خود را از دست داد.

tasadof-goharbaran54

 

 

به گزارش شرق پرس صبح امروز در جاده گهرباران حد فاصل روستای طبقده و چمازتپه یک دستگاه پیکان وانت و موتورسیکلت با هم تصادف کردند.

 

 

در این تصادف متاسفانه پای راننده موتورسیکلت مانند تصادف مشابه چند روز قبل قطع شد و هر دو وسیله نقلیه به داخل کانال آب حاشیه جاده افتادند. 

 

 

گفتنی است راننده ۴۴ ساله موتور سیکلت علیمردان عرب دارای ۳ فرزند و اهل روستای طبقده گهرباران است که متاسفانه در این حادثه فوت کرد.

 

 

بعدازظهر دیروز نیز در این جاده حد فاصل روستای ولوجا و برگه یک دستگاه پژو پارس و مزذا با هم تصادف کردند که هر دو ماشین به داخل کانال حاشیه جاده افتادند و مسافران آن دچار مصدومیت زیادی شدند.

 

 

همچنین دو هفته قبل بود که در همین جاده در تصادف مشابه یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت پای راننده موتورسیکلت قطع شده بود و حتی پای قطع شده را پیدا نکرده بودند.

 

 

جاده گهرباران میاندورود که هرساله چندین کشته و مجروح به خود می‌بیند سال‌ها است که از درد ایمن نبودن دارد به خود می‌پیچد و با حضور و وعده‌های مسئولین ارشد استانی و کشوری هنوز اقدام چندانی برای ایمن‌سازی این جاده انجام نگرفته است.

 

 

اسرافیل عرب عضو شورای بخش گهرباران یکی از دلایل تردد زیاد موتورسیکلت سواران در این روزها در جاده گهرباران را کمبود آب کشاورزی دانست و گفت: کشاورزان برای تهیه موتورآب و لوازم جانبی و سوخت آن مجبور به تردد در این محور هستند که باعث بروز چنین حوادثی می‌شود.

 

 

باید منتظر نشست و دید تا کی سناریوی تکرار تصادفات و مرگ ومیر در این جاده به‌دلیل ایمن نبودن همچنان ادامه پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 میانخبر