عصر امروز مردم منطقه 15 تهران شاهد نشست زمین با حفره‌ای پرآب بودند که با حضور به موقع عوامل شهرداری و آتش نشانی و بسته شدن راه عبوری عملیات امدادی آغاز شد.

 

 

نشست زمین در یک کوچه سه متری در منطقه ۱۵ حفره‌ای به عمق سه متر ایجاد کرد.

ساعتی پیش با اعلام مردم به آتش نشانی منطقه اهالی خیابان رجب نیا واقع در منطقه ۱۵ از نشست زمین با حفره‌ای پرآب خبر دادند که با حضور به موقع عوامل شهرداری و آتش نشانی و بسته شدن راه عبوری عملیات امدادی آغاز شد.

بنابراین گزارش، براثر تجمع آب در سطح زیرین این معبر و شسته شدن خاک آن گودالی به عمق سه متر در این کوچه ایجاد شده است. با اعلام اولیه مردمی و حضور به موقع آتش نشانی، ستاد بحران و شهرداری ناحیه در آغاز این عملیات؛ حفره از آب تهی شد تا عمق حفره و وضعیت نهایی آن مشخص شود.

انجمنی شهردار منطقه با حضور در محل حادثه از تشکیل ستاد بحران با حضور معاونین فنی و عمرانی، ترافیک، شهرسازی و خدمات شهری برای بررسی عوامل احتمالی حادثه و نیز ایمن سازی معبر و خانه های اطراف خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران هیچگونه عملیات عمرانی بابت ایستگاه مترو یا احداثی از طریق شهرداری در نزدیکی این محل اجرا نمی‌شود و عوامل حادثه ساز توسط کارشناسان فنی آتش نشانی و اداره آب در حال بررسی است. عملیات رسیدگی به معبر همچنان در حال اجراست و جزییات این حادثه به محض مشخص شدن به اطلاع عموم می‌رسد.

 

بازهم نشست زمین در خیابانهای تهران + عکس