سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی میاندورود از شناسایی و دستگیری 3 متهم به توزیع مخدر شیشه خبر داد...
باند توزیع مخدر " شیشه " در میاندورود متلاشی شد

آرشیو

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ ذات الله رضوانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر و ورود مواد مخدر صنعتی از استان‌های هم‌جوار با یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به تهیه وتوزیع مواد مخدر صنعتی به نام‌های ” ب- ح”و زنی به نام”ر- الف” دریافتند، این افراد با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به ورود مواد مخدر صنعتی از استان‌های هم‌جوار به داخل استان می‌کنند. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، اظهار داشت: ماموران با دریافت این اطلاعات و هماهنگی قضائی در عملیاتی پلیسی با ایجاد ایست و بازرسی، خودروی متهمان را حین تردد دریکی از معابر اصلی شهری متوقف کردند.

 

سرهنگ رضوانی، افزود: ماموران در ادامه با بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۲۰۰ گرم شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی‌شده بود، کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: در این خصوص متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.